مدیر برگزاری رقابتهای جام جهانی کوچک در روسیه در پیامی تیم ملی نوجوانان ایران را منضبط ترین تیم رقابتهای جام جهانی کوچک اعلام کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از فوادی مدیر رسانه ای تیم ملی، تری موکوزوف در پیامی خطاب به کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان تیم ملی نوجوانان ایران اعلام کرد تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران منظم ترین و منضبط ترین تیم جام جهانی کوچک بوده و همه گونه همکاری را با برگزارکنندگان مسابقات انجام داده و مسئولین برگزاری هیچ نگرانی از بابت زمانبندی های این مسابقات از جهت حضور در محل تمرینات، بازگشت به هتل، حضور در ورزشگاه محل برگزاری بازیها، حضور در رستوران، پایبندی به مقررات بازیها و همچنین نحوه برخورد کادرفنی و سرپرستی  ورسانه ای و بازیکنان ایران، هیچ نگرانی نداشته اند. جا دارد که از داود پرهیزگار سرپرست این تیم به خاطر همه مسائل تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی در ادامه از دعوت دوباره از ایران برای حضور در رقابتهای سال آینده جام جهانی کوچک خبر داد و گفت: فدراسیون فوتبال روسیه قطعا سال آینده از ایران دعوت خواهد کرد و امیدوار است همین تیم ملی که یک سال هم بزرگتر خواهد شد با قدرت بتواند در این رقابتها شرکت کند و با سایر تیم ها رقابت کند و این بار به جمع چهار تیم نهایی رقابت ها راه پیدا کند. چیزی که امسال تیم ملی نوجوانان هم لیاقت آن را با توجه به یک سال کوچک تر از بودن از سایر تیم ها داشت اما با بدشانسی نتوانست به جمع چهار تیم نهایی جام جهانی کوچک برسد.

موکوروف در پایان گفت: تشکر ویژه ای از علی دوستی مهر، سرمربی تیم ملی ایران دارم که با تجارب بالایی که داشت نشان داد که ایران به عنوان تنها تیم آسیایی می تواند در کیفیت جام جهانی کوچک با حضور کشورهای اروپایی حضور داشته باشد. برای ایران در جام جهانی 2013 امارات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم سال آینده در سن پترزبورگ دوباره میزبان تیم ملی فوتبال ایران باشم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار