سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تکلیف علی کریمی برای دربی فردا مشخص می شود.

سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تکلیف علی کریمی برای حضور در دربی روز سه شنبه مشخص می شود هنوز امید هست و ممکن است کریمی به دربی برسد.

وی افزود: قلعه نوعی اعلام کرده که جواب آدم هایی که عقبه ندارند را نمی دهم من فقط این مسئله را شنیده ام و خودم حرف هایش را نخوانده ام به همین دلیل فعلاً‌ جوابی نمی دهم و وقتی متن صحبت هایش را خواندم جوابش را می دهم.

وی تصریح کرد: در آستانه دربی خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است و بچه ها تلاش می کنند تا عملکرد خوبی در این بازی داشته باشند استقلال تیم خوبی است و در حال حاضر صدرنشین هستند، بازی سختی داریم و باید خیلی تلاش کنیم تا در این دیدار موفق شویم.

سرپرست پرسپولیس اظهار داشت: دربی جو بسیار خوبی دارد و انشااله یک بازی لذت بخش شود و مردم از دیدن آن لذت ببرند، هر 2 تیم برای پیروزی می آیند و امیدوارم ما 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

شیرینی در پایان گفت: هواداران باید خیلی صبور و با اخلاق باشند و 90 دقیقه تیم را تشویق کنند تا یک بازی خوب انجام شود، من برای استقلال کری نمی خوانم چون کری نداریم استقلال هم تیم خیلی خوبی است و صدرنشین است و امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم تا نتیجه بگیریم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار