مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران گفت: موهبت برگزاری جشنواره نماز و نیایش در ام القرای اسلام کاری بس باشکوه است و طلیعه دین باوری و پژواک رحمت و وحدت خواهد بود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران، در پیام هاشم میرزاخانی به افتتاحیه جشنواره نماز و نیایش به روایت دوربین آمده است: به نام خدایی که نامش آرام‌بخش دل‌هاست. همو که ترنم نماز و زمزمه نیایش را به بندگانش عطا کرد تا در خنکای زلال سپیده‌دمان و شامگاهان تنهایی، با آن بیکران زیبایی و کمال به راز و نیاز بنشیند.

در ادامه این پیام آمده است: از دیر باز خداوندگار مهربان روح پرستش و عبودیت را در نهاد آدمی به ودیعه نهاده است تا انسان در چشمه سار نماز و نیایش غبار از جان بشوید و مشتاقانه برای باز جست گوهر مکارم و فضایل در برهوت تنهایی خویش گام بردارد.

در این پیام افزوده شده است: امروز کاروان ره گم کرده بشریت گنج سر به مهر دعا و نیایش را هنوز نگشوده و همچنان رمز و راز نیاز و نماز برایش نامکشوف است گرچه سیاره‌ها را تسخیر و دل ذره را شکافته است اما در مسیر سیر و سلوک و برافروختن چلچراغ شناخت خدا و حقیقت هنوز طفل راه است و در وادی هیچستان گام بر می‌دارد.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شده است: موهبت برگزاری جشنواره نماز و نیایش در ام القرای وادی اسلام کاری بس باشکوه است و متبرک و طلیعه دین باوری و پژواک رحمت و وحدت خواهد بود. این فرصت دیگر بار، بازگشت به فطرت انسانیت را نوید می‌بخشد و عطر دلاویز این تعداد آثار رسیده از اقصی نقاط ایران عاشقان نماز و نیایش را از خویش بی‌خویش و سرمست خواهد کرد و عمق عبودیت و عشق انسان به معبود والایش را اعتلا و جلا خواهد بخشید.

در بخش دیگری از این پیام اضافه شده است: تداوم جشنواره‌های نماز و نیایش یعنی استحکام سنگرهایی که سربازان سینمای جوانان ایران در منشور عشق سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند. اینجانب بر خویش فرض می‌دانم از کوشش‌های شایسته و این همه تلاش‌های مشفقانه و بی دریغ تشکر و قدردانی کنم. بی تردید درنزد آن مهر آفرین مهربان زحمات از حساب افزون شما دست اندرباران این جشنواره، مأجور و محفوظ خواهد ماند./ج1

برچسب ها: جشنواره ، شایسته ، گنج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.