مدير شهركهاي صنعتي شهرستان تربت حيدريه خبر داد : پيش بيني مزاياي ويژه براي صنايع مستقر در شهركهاي صنعتي تربت حيدريه 2 صنايعي كه در شهركها و نواحي صنعتي مستقر شوند از مزاياي ويژه برخوردار مي شوند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد رضا رحيم خاني در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد افزود: در شهرك صنعتي، زمين مناسب براي اجراي طرح هاي صنعتي با توجه به مكان يابي و طراحي انجام شده مطابق با اصول فني و مهندسي و آخرين روشهاي شهرك سازي مي باشد افزود : همچنين با استقرار در شهركها و نواحي صنعتي، ديگر نياز به كسب مجوز جداگانه از اداره ها و سازمانهاي متعدد از قبيل محيط زيست، منابع طبيعي، جهاد كشاورزي، امور آب و برق، امور اراضي، ميراث فرهنگي، خاك شناسي، اداره ثبت، اداره راه و شهرسازي، اداره تعاون، كار و رفاه امور اجتماعي نيست.

و به كاهش هزينه هاي سرمايه گذاري به دليل استفاده از خدمات مشترك سازماندهي شده اشاره كرد و افزود: خدمات صدور مجوزهاي ساخت و ساز و پايان كار واحدهاي صنعتي نيز رايگان ارائه مي شود.

رحيم خاني همچنين از امكان پرداخت نقد و اقساط هزينه هاي حق بهره برداري از تاسيسات خبر داد و وي تصريح كرد صدور رايگان و در اسرع وقت مجوزهاي ساخت و ساز و پايان كار واگذاري اداره شهركهاي صنعتي به هيئت امناي متشكل از صاحبان صنايعبخشودگي قسمتي از هزينه هاي انتفاع از تاسيسات براي واحدهايي كه زودتر تز زمان پرداخت اقساط خود به بهره برداري ميرسند.

كاهش هزينه هاي سرمايه گذاري به دليل استفاده از خدمات مشترك سازماندهي شده شركت شهركهاي صنعتي از جمله آب، برق، گاز، تلفن، اينترنت و تصفيه خانه فاضلاب.

در شعاغ 30 كيلومتري مراكز استانها و شهرهاي بالاي سيصد هزار نفر معافيت مالياتي ماده 132 قانون ماليتها فقط مشمول واحدهايي ميشود كه در شهرك صنعتي مستقر مي باشد. /س

برچسب ها: واحد ، شهرک ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.