جمعيت هاي سياسي و فعالان حقوقي بحرين تاکيد کردند نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه با استفاده از سلاح ، باتوم و گازهاي سمي به شکل وحشيانه اي تظاهرات روز جمعه را سرکوب کردند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللولوه ؛ نظاميان رژيم آل خليفه با وحشيگري تمام دهها نفر را در تظاهرات جمعه دستگير و با باتوم آنها را به باد کتک گرفتند.

نيروهاي رژيم با قرار دادن موانع نظامي بر سر راه تظاهر کنندگان مي خواستند مانع اين تظاهرات شوند اما انقلابيون تاکيد کردند تا دستيابي به دموکراسي و آزادي، به مبارزات خود عليه رژيم ادامه خواهند داد زيرا مردم ديگر تحمل استبداد و زورگوريي را ندارند.

تظاهرات‌کنندگان عليه رژيم بحرين شعار داده و اشغالگري رژيم سعودي را در کشورشان را محکوم و بر خواسته‌هاي مردم و عادلانه بودن مطالبات خود تأکيد کردند.نيروهاي رژيم آل خليفه با حضور گسترده در خيابان‌هاي منامه اقدام به سرکوب تظاهرات مسالمت‌ آميز مردم کردند.

نيروهاي امنيتي رژيم بحرين يک حصار امنيتي در پايتخت ايجاد کردند و مردم را بازرسي مي کردند. نيروهاي رژيم براي متفرق کردن تظاهر کنندگان از گازهاي سمي و بمب هاي دود زا و گازهاي سمي استفاده کردند بگونه اي  که دود گازهاي سمي و خفه کننده تمام فضاي آسمان را در بر گرفته بود.اين تظاهرات در اعتراض به تداوم اقدامات رژيم بحرين عليه تظاهرات‌کنندگان و با تاکيد بر ادامه انقلاب صورت گرفت.
برچسب ها: آل خلیفه ، تظاهرات ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار