دبيرکل جمعيت وفاق اسلامي بحرين تاکيد کرد انقلابيون تا محقق شدن تمام خواسته هاي مردمي و برقراري دموکراسي به راه خود ادامه مي دهند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه اللولوه؛ شيخ علي سلمان در کنفرانس مطبوعاتي در مقر جمعيت وفاق اسلامي در منامه افزود دولت براي خروج از آنچه که در بحرين مي گذرد دو راه بيشتر پيش رو ندارد نخست گفتگوي ملي که منجر به توافق شود يا اينکه دولت وحدت ملي که از اعتماد و وجهه سياسي مردمي برخودار باشد تشکيل شود.

شيخ علي سلمان از سياستهاي خشونت آميز و بازيهاي سياسي دولت به شدت انتقاد کرد و گفت:انقلابيون در بحرين تا محقق شدن تمام خواسته هاي مردمي و برقراري دموکراسي به راه خود ادامه مي دهند . وي تصريح کرد دولت بحرين همراه با سياست امنيتي، زورگويي ، سرکوب و همراه کردن آن با مانور سياسي غير هدفمند مي خواهد با نيرنگ راه حلي سياسي براي خود پيدا کند و ديدگاهها و خواسته هاي خودش را تحت عنوان به اصطلاح « گفتگوي توافق ملي» که درسال 2011 مطرح کرد به مردم تحميل کند.

وي افزود: پس از گذشت دو سال براي همگان روشن شد که گزينه هاي امنيتي همراه با مانورهاي سياسي غير صادقانه شکست خورده است.علي سلمان خاطر نشان کرد: تا کي مي خواهيد مردم را بکشيد و به زندان افکنيد در اين کشور کوچک  1600  تن بازداشت شده‌اند شما اين را براي خود موفقيت مي دانيد در حاليکه ده‌ها هزاران تن از مردم آماده زنداني شدن هستند و ده‌ها هزاران نفر ديگر به طور مداوم در خيابانها خواستار آزادي و دموکراسي هستند.
برچسب ها: انقلاب ، مردم ، سلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار