عضو کميسيون صنايع گفت: اجراي سليقه‌اي قوانين مشکلات جدي براي اقتصاد ايجاد کرده به گونه‌اي که با روندکنوني اقتصاد ايران تا نيم قرن ديگر احيا نمي‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، کمال‌الدين پيرموذن نماينده مردم اردبيل، نمين و نير در مجلس شوراي اسلامي در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز(يكشنبه)مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينکه اقتصاد ايران سال‌هاست که برخلاف بينش اسلامي حرکت مي‌کند، گفت: اجراي سليقه‌اي هدفمندي يارانه‌ها، کاهش ارزش پول، اصرار بر اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها، تخريب جنگل‌هاي کشور، عدم جذب صندوق توسعه ملي ايران را با مشکلات جدي مواجه ساخته و مردم را در مضيقه قرار داده است به طوري که اقتصاد ايران تا نيم قرن ديگر هم احيا نمي‌شود.

وي ادامه داد: هيچ کشوري بدون بنيه اقتصادي نمي‌تواند رشد کند چرا که با اين جريان فقرا  فقيرتر و پولدارها و پولدارتر مي‌شوند.

عضو کميسيون صنايع تصريح کرد: سمت و سوي فعاليت‌هاي اقتصادي کشور و واردات بي‌رويه و غير ضروري به سمت سوداگري مي‌رود و در جهت منافع کشور نيست.

پيرموذن در پايان خاطر نشان کرد: مردم بزرگ و با وفاي ايران بر درستي کردار ما پاي فشرده‌اند حال نوبت ماست که با خدمت براي آنها جواب آنها را بدهيم.
انتهاي پيام/

برچسب ها: اقتصاد ، قوانین ، مشکلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار