رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا گفت: فاز دوم واحدهای مسکونی در مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی تعهد شده توسط این نهاد آماده بهره برداری است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،سرهنگ قائمی گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده 530 واحد مسکونی تعهد شده توسط بسیج سازندگی روز دوشنبه دوم بهمن ماه با حضور سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفان به بهره برداری می رسد.

وی گفت: آیین بهره برداری از واحدهای مسکونی فاز دوم بسیج سازندگی در روستای هولاند از توابع شهرستان اهر با 35 واحد مسکونی تازه ساخت برگزار خواهد شد.

قائمی اضافه کرد: این روستا در زلزله مرداد ماه گذشته به طور کامل تخریب و تمام واحدهای دامی و مسکونی آن ویران شده بود.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکونی آماده افتتاح در شهرستان های ورزقان، اهر و هریس پراکنده هستند، اظهار کرد: 180 واحد در روستاهای شهرستان اهر، 230 واحد در شهرستان ورزقان و بقیه در شهرستان هریس به بهره برداری می رسد.

قائمی با اشاره به افتتاح 776 واحد مسکونی تعهد شده توسط بسیج سازندگی در هفته های گذشته، اضافه کرد: با این حال هم اکنون 400 واحد از واحدهای تعهد شده باقی می ماند که در صورت مساعد بوده شرایط آب و هوایی این تعداد نیز در سریع ترین زمان به زلزله زدگان استان تحویل داده خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.