سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر تا ‌آخرین لحظه در صورت آماده شدن فیلم سینمایی "چ" این اثر را در بخش ویژه نمایش خواهد داد.

محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص جزئیات جشنواره و فروش بلیت‌ها گفت: با توجه به اینکه عملیات پیش فروش بلیط فیلم‌ها آ‌غاز می‌شود و همچنین جدول نمایش اعلام شده اصرار ما بر این بوده که هیچ تغییری در جدول نمایش نداشته باشیم و به طور قطع هیچ فیلمی به جشنواره اضافه نخواهد شد.

وی در خصوص فیلم "چ" اظهار داشت: ما بسیار متاسف هستیم که از حضور فیلم خوب "چ" ساخته فیلمساز سینمای ایران محروم شدیم.

وی تصریح کرد: برای برگزار کنندگان جشنواره و دست اندرکاران تولید این اثر کیفیت آن مهم‌تر از رساندن آن به این دوره از جشنواره بود بنابراین هیچ فشاری برای رساندن این اثر به آنها وارد نشد.

عباسیان تصریح کرد: عوامل و دست اندرکاران آن در فرصت مقتضی در حال آماده سای این اثر هستند و این شانس استثنا برای فیلم "چ" آن هم به جهت اهمیت فیلم وجود دارد که در صورت آماده شدن و تمایل عوامل آن نمایش ویژه‌ای در جشنواره فیلم فجر برای این اثر داشته باشد.

عباسیان در خصوص حاشیه‌های مختلف در خصوص فیلم‌های انتخابی جشنواره عنوان کرد: جشنواره فجر به دلیل اینکه مهم‌ترین رویداد فرهنگ سال و جشن پیروزی انقلاب اسلامی است هم علاقه مندان و هم دشمنان حواشی را در خصوص آن به وجود می‌آورند.

وی ادامه داد: تمام فیلم‌هایی که در بخش‌های مختلف پذیرفته شده‌اند هیچ مشکل ممیزی ندارد و تمام آثار برای نمایش در جشنواره از اداره نظارت پروانه نمایش گرفتند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار