مدیركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویراحمد از واگذاری مناطق نمونه گردشگری این استان در قالب نگهداری و بهره برداری به بخش خصوصی خبر داد.

'حمیدرضا واعظی زاده' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج در چرام افزود: مقدمات كار واگذاری این مناطق گردشگری به لحاظ تعیین تكلیف با سطح بندی و توجه به گردشگر پذیربودن و درآمد زایی در حال انجام است.
وی بیان كرد: واگذاری مناطق نمونه گردشگری به بخش خصوصی برای نگهداری و بهره برداری با رعایت الزامات قانونی در كمترین زمان و از طریق مزایده انجام می شود.
واعظی زاده اظهار كرد: 14 منطقه نمونه و 11 روستای هدف گردشگری دركهگیلویه و بویراحمد شناسایی و زیرساخت لازم متناسب با ظرفیت گردشگری و درآمد زایی آنها ایجاد شده است.
وی كمپینگ تفریحی باغ چشمه بلقیس چرام را از جمله مناطقی عنوان كرد كه برای نگهداری، بهره برداری و واگذاری به بخش خصوصی آماده سازی خواهد شد.
واعظی زاده با بیان اینكه شهرستان چرام به دلیل داشتن جاذبه های ارزشمند گردشگری در حوزه جنوب كشور شرایط مطلوبی دارد، ابراز داشت: موظفیم برای آماده سازی و ساماندهی این جاذبه ها و حضور گردشگران داخلی و خارجی در این منطقه با تعامل و همكاری مسوولان محلی چرام اقدامات موثری را انجام دهیم.
وی عنوان كرد: یكی از سیاست های اساسی و تعیین كننده اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كهگیلویه و بویراحمد ایجاد و توسعه زیرساخت های گردشگری در استان است.
واعظی زاده بیان كرد: گردشگری امری فرابخشی است كه نیاز به تعامل و همكاری تمامی دستگاه های اجرایی و مردم دارد./س
برچسب ها: گردشگری ، بخش ، خصوصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.