سلطانی یا خلیفه بیشترین بخت برای مربیگری در تیم ملی تکواندو را در مسابقات جهانی دارند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران: به دنبال انتخاب مرتضی کریمی به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندو برای رقابت های قهرمانی جهان در سال آینده قرار است دستیاران وی در تیم ملی به زودی معرفی شوند.
بر این اساس مرتضی سلطانی سرمربی موفق تیم قوامین ناجا قهرمان نیم فصل اول لیگ برتر و سرمربی تیم قهرمان نیروهای مسلح در مسابقات جهانی 2012 نیروهای مسلح، سید نعمت خلیفه سرمربی موفق تیم دانشجویان و تیم دانشگاه آزاد اسلامی که صاحب عناوین مختلفی از جمله قهرمانی در مسابقات لیگ برتر، جام باشگاه های آسیا و مسابقات جهانی و یونیورسیاد دانشجویان شده و پیام خانلر خانی سرمربی یک دوره تیم ملی امید در رقابت های بین المللی جام فجر، مربی موفق تیم شهرداری بندر عباس و سرمربی تیم شهرداری ورامین در لیگ برتر سه مربی مدنظر کریمی و فدراسیون برای حضور در تیم ملی هستند که همه آنها تمایل به حضور در تیم ملی را دارند.
با توجه به اين سوابق سلطانی و یا خلیفه دستیار کريمی در تیم ملی خواهند شد. پیش از این مرتضی سلطانی در رقابت های لیگ دستار کریمی در تیم پاس تهران بود و سید نعمت اله خلیفه نیز در مسابقات جهانی 2007 چین به عنوان مربی تیم ملی همراه با کریمی و ذوالقدری کار کرده است.

 

برچسب ها: تکواندو ، مربی ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار