سلمان قادری گفت: من واقعأ از نوع رفتار سرپرست فدارسیون کشتی در برنامه زنده تلویزیونی روح پهلوانی تعجب می کنم و به عنوان نماینده کشتی مازندران از علاقه مندان به این رشته عذر خواهی می کنم.

سلمان قادری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: حجت اله خطیب به عنوان سرپرست فدارسیون کشتی باید پاسخگو تمامی اتفاقاتی که در ورزش اول کشور می افتد باشد و به سوالات اصحاب رسانه جواب بدهد نه این که در برابر انتقادات و صحبتهای کارشناسان این رشته موضع بگیرد.

وی ادامه داد:خطیب می گوید من کارنامه موفقی داشتم اما با قاطعیت بگویم اگر رسول خادم نبود به هیچ عنوان وی نمی توانست نتیجه بگیرد چراکه او اصول مدیریت را نمی داند.

قادری تصریح کرد:رفتارهایی که خطیب در برنامه زنده تلویزیونی روح پهلوانی با کارشناس این برنامه داشت به هیچ عنوان جای دفاع نداشت، نمی دانم چه بگویم فقط متاسفم که یک مازندارنی چنین برخوردی را داشت و اعتقاد دارم صحبتهای وی جامعه کشتی را زیر سوال برد؟!....

گفتنی است؛ حجت اله خطیب سرپرست فدارسیون کشتی شب گذشته میهمان برنامه زنده تلویزیونی روح پهلوانی از شبکه ورزش بود که محمد رضا منصوریان به عنوان کارشناس برنامه یک سری سوالات منطقی را پیرامون ورزش اول کشور از وی داشت اما خطیب بجای دفاع و شفاف سازی از ادبیاتی استفاده کرد که نه تنها عوامل پشت صحنه را متعجب کرد بلکه بینندگان و کارشناسان زیادی طی تماس تلفنی با سعید اصغری تهیه کننده برنامه تأسف خود را ابرازداشتند، در هر صورت یک چنین رفتار هایی از سوی سرپرست فدارسیونی چون کشتی که در آن منش پهلوانی حرف اول را می زند واقعأ جای تعجب دارد؟!.../آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار