پیشکسوت کشتی فرنگی گفت:محمد بنا یکی از بهترین مربیان جهان است که هر طور بود باید او را حفظ می کردیم.


حسین ملاقاسمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:پس از استعفای محمد بنا فکر می کردم مسئولین سریعاً شرایط لازم را برای بازگشت وی فراهم آورند که متاسفانه این امر محقق نشد.

وی ادامه داد:مگرچند تا مثل محمد بنا داریم ,آیا خواسته های او برای خودش بود .وی تمام دغدغه اش کشتی و اهالی این رشته است .

ملاقاسمی تصریح کرد:در حال حاضراگر تمرینات تیم ملی را نگاه کنید براحتی متوجه خواهید شد که تفاوت های بسیاری با اردوهای قبل از المپیک داردکه این موضوع نشان می دهد چقدر بنا در مدیریت تمرینات تبحر وذکاوت داشته است.

وی با بیان این که خیلی راحت بنا را از دست دادیم اضافه کرد:مطمئین باشید اگر محمد بنا در تیم ملی حضورداشت تمامی ملی پوشان المپیکی نیز با جدیت درتمرینات حاضر بودند اما حالا که وی نیست خبری هم از سوریان ،نوروزی،عبدولی ،اخلاقی و رضایی نیست که این اتفاق واقعاًجای تاًسف دارد.

دارنده مدال نقره جهان در ادامه اظهارداشت:کشتی فرنگی ایران که با کسب 3 مدال طلا در المپیک2012 شگفتی ساز شد هم اکنون با این شرایط در مسابقات جام جهانی تهران برای کسب نتیجه لازم کار آسانی نخواهد داشت.

ملاقاسمی در پایان با اشاره به مدیریت فدارسیون کشتی خاطرنشان کرد:متاًسفانه خطیب حرف های متناقض زیادی می زند و به جای این که به قول هایش عمل کند فقط حرف می زند که با این وضعیت مطمئن باشید تا تکلیف رئیس فدارسیون مشخص نشود بنا نیز باز نخواهد گشت./آق
برچسب ها: ملاقاسمی ، کشتی ، بنا ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار