نماينده مردم دشتستان گفت: انتقال شرکتها و سازمانهاي نفتي به مناطق جنوبي كشور در توسعه پروژه‌هاي نفتي و بهبود معيشت مردم اين منطقه از كشور موثر است.

حجت‌الاسلام سيدمهدي موسوي‌نژاد نماينده مردم دشتستان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به طرح انتقال شرکتهاي نفتي به مناطق نفت‌خيز گفت: طرح موضوع انتقال شرکت‌هاي نفتي به مناطق نفت‌خيز به مرحله اجرا در نيامده و اکثر شرکت‌ها و سرمايه‌هاي نفتي در مناطق غير از حوزه‌هاي جنوب كشور مستقر هستند.

وي با بيان اينکه سرمايه‌ها و اعتبارات نفتي نيز در مناطق خاص در جريان است، افزود: سرمايه و درآمدهاي نفتي در مناطقي مانند تهران و اصفهان انتقال مي‌يابد در حاليکه وزارت نفت بايد با قرار دادن اين اعتبارات در اختيار بانک‌هاي استانهاي جنوبي، آنان را در ارائه خدمات بانکي به مردم منطقه ياري کند.

لازم به ذكر است؛ انتقال شرکت‌های دولتی از تهران به مناطق جنوب كشور از سیاست‌ها و وعده‌هاي دولت نهم بود که تاكنون به طور كامل محقق نشده و همچنان شركت‌هاي نفتي در محلي غير از حوزه خدمت به فعاليت مشغول بوده و بعضا از مزاياي مناطق دور افتاده بهره‌مند مي‌شوند.

انتهاي پيام/س2
برچسب ها: انتقال ، شرکت ، نفتی ، جنوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار