ساعتي پيش استان هرات افغانستان شاهد حمله انفجاري بود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري شين هوا ؛ حميد ا.. حميدي معاون فرماندهي پليس استان هرات اعلام کرد: اين حمله ساعت سيزده و سي دقيقه به وقت محلي در شهرستان گذره استان هرات زماني بوقوع پيوست که دو عامل انفجاري سوار بر يک موتورسيکلت مواد منفجره همراه خود را منفجر کردند.

نثار احمد پوپال  فرماندار شهرستان گذره گفت:« دو عامل انتحاري که سوار بر موتورسيکلت بودند تلاش مي کردند ساختمان فرمانداري  منطقه را هدف قرار دهند اما مواد منفجره آنها در نزديکي اين ساختمان به صورت ناگهاني منفجر شد و هر دو در دم کشته شدند.»

او گفت بر اثر اين انفجار هيچ يک از نيروهاي امنيتي يا غير نظاميان آسيب نديدند. اين انفجار که در ساعت يک و سي دقيقه بعد از ظهر رخ داد به ساختمان فرمانداري کمي آسيب رساند و سبب شکسته شدن شيشه هاي ساختمان هاي نزديک محل انفجار شد.

به منظور انجام اقدامات پيشگيرانه نيروهاي دولتي به سرعت منطقه را به محاصره خود درآوردند .هيچ گروهي مسئوليت اين حمله را بر عهده نگرفته است اما شورشيان طالبان  مظنون به انجام چنين حملاتي مي باشند. روز چهارشنبه گروه طالبان با انجام حمله اي هماهنگ ساختمان اداره اطلاعات در کابل را هدف قرار داد و سبب کشته شدن يک تن و زخمي شدن بيش از سي غير نظامي شدند. در اين حمله همچنين شش عامل انتحاري نيز کشته شدند.
برچسب ها: افغانستان ، انفجار ، هرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار