گروه سیاسی شبکه خبر به مناسبت سی و چهارمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی ویژه برنامه هایی از اول بهمن تا پایان بهمن ماه آماده پخش دارد .

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از روابط عمومی شبکه خبر ، مستند ترکیبی "جمهور" در 23 قسمت 10 دقیقه ای با موضوع نقش اصناف، بازاری ها، معلمان، روحانیون، دانشجویان و زندانیان سیاسی گمنام در پیروزی انقلاب اسلامی تولید و آماده پخش شده است. این برنامه از اول بهمن ماه هر روز از شبکه خبر پخش می شود . 
در هر قسمت از برنامه جمهور با یکی از مبارزان راه انقلاب مصاحبه شده و از چگونگی آشنایی این افراد با تفکر و شخصیت  حضرت امام (ره) ، راه یابی آنها به صحنه مبارزه و قیام، خاطرات انقلاب و زندان و شکنجه ها سخن به میان آمده است.
 در این برنامه ها سعی شده با بیان خاطرات و مبارزات انقلابی بصورتی کوتاه و سریع، به نوعی تاریخ تحولات وقایع منتهی به پیروزی انقلاب اسلامی مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد .
برنامه جمهور در گروه سیاسی شبکه خبر و به تهیه کنندگی سید مهدی قریشی تولید شده است
" سیمای آگاهی" عنوان برنامه بعدی است که دو ویدئو کلیپ 4 دقیقه ای با موضوع نوآوری های امام خمینی (ره) در مبارزه علیه طاغوت و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی از اول بهمن ماه آماه پخش است .
در این ویدئو کلیپ ها با بهره گیری از تصاویر و طراحی های جذاب، رویکردی روایت گونه به موضوع انقلاب اسلامی صورت گرفته است .
سیمای آگاهی به تهیه کنندگی آقای محسن علینقیان تولید شده و در دهه فجر از شبکه خبر پخش خواهد شد ./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار