مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از رشد 17.5 درصدی واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس در 10 ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانم هاي باشگاه خبرنگاران ، علی صداقت پور اظهار داشت: در این مدت بیش از 81 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فارس واگذار شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 253 قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی این استان با سرمایه‌گذاران منعقد شده است گفت: رشد واگذاری زمین و قراردادها حاکی از افزایش اشتیاق و رغبت سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در بخش صنعت استان فارس است.

صداقت پور از مهمترین عوامل رشد واگذاری زمین و سرمایه‌گذاری را ایجاد فضای شفاف و تسهیل در روند سرمایه‌گذاری و نیز حمایت ویژه مدیریت ارشد این استان از سرمایه‌گذاران و همچنین توجهات ویژه به توسعه زیرساخت‌های صنعتی در شهرک‌های صنعتی اعلام کرد و ادامه داد: در شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز با تسهیل در واگذاری زمین،‌ حذف فرآیندها و بروکراسی‌های زائد اداری،‌ و اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای سرمایه‌گذاران،‌ گام‌های موثری برداشته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: هم‌اکنون در 56 شهرک و ناحیه صنعتی در این استان با فراهم بودن زیرساخت‌های استقرار واحدهای صنعتی، زمین به متقاضیان واگذار می‌شود.

وی تصریح کرد: با عزم دولت‌های نهم و دهم مبنی بر توسعه زیرساخت‌های صنعتی در فارس، هم‌اکنون در تمام شهرستان‌های این استان حداقل یک شهرک یا ناحیه صنعتی فعال وجود دارد و در زیرساخت‌های مورد نیاز برای ایجاد و استقرار واحدهای تولیدی صنعتی فراهم شده است./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.