جسد يک مامور پرونده‌هاي تحقيق درباره اتهامات فساد عليه راجا پرويز اشرف، نخست وزير پاکستان در اسلام‌آباد کشف شده است.


به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی ؛ جسد کامران فيصل پس از آن کشف شد که دادگاه عالي پاکستان روز سه‌شنبه دستور بازداشت اشرف را به اتهام دست داشتن در يک پرونده رشوه در سال ۲۰۱۰ صادر کرد. اشرف در آن موقع وزير آب و برق بود.فصيح بخاري، رييس «دفتر مسئوليت ملي پاکستان» روز پنجشنبه به اين دادگاه عالي گفت که مدارک کافي براي بازداشت نخست وزير اين کشور موجود نيست.

وي اين تحقيقات را «نادرست» و «عجولانه» خواند و گفت که زمان بيشتري براي تصميم‌گيري درباره بازداشت نخست وزير لازم دارد.يک سخنگوي دفتر مسئولت ملي پاکستان پس از کشف اين جسد گفت که فيصل «مظنون به ارتکاب خودکشي» است و افزود که جسد وي تحت اختيار پليس است.وي اضافه کرد: «کالبد شکافي در حال انجام است ... ما پس از دريافت اطلاعات جزئيات را منتشر مي‌کنيم.»

در همين حال باني امين، رييس اداره پليس اسلام آباد با تاييد مرگ فيصل گفت که پليس پس از کالبدشکافي «نظر خود را بيان مي‌دارد.»نخست وزير پاکستان متهم به دريافت رشوه در يک کلاهبرداري مربوط به پروژه‌هاي برق در زمان دوران وزارت خود است.همچنين در رابطه با اين اتهامات، دستور بازداشت ۱۶ تن از مقامات ديگر اين کشور را صادر کرد که از آن جمله مي‌توان به ۳ تن از وزراي سابق پاکستان اشاره کرد.
برچسب ها: کشف ، جسد ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار