اعضای کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس دوشنبه هفته آینده میزبان وزرای کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس روز‌های یک‌شنبه، دو‌شنبه و سه‌شنبه مورخ اول، دوم و سوم بهمن‌ماه تشکیل جلسه می‌دهد.

اعضای کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس یک‌شنبه (۱ بهمن‌ماه) برای ادامه رسیدگی به طرح نجات و احیای دریاچه‌ها وتالاب‌های کشور، رسیدگی به طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمانهای پزشکی‌قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان بهزیستی کشور و ادامه رسیدگی به طرح الزام دولت به تمرکززدایی تشکیل جلسه می‌دهند.

همچنین این کمیسیون دو‌شنبه (۲ بهمن‌ماه) از وزیر کشور برای رسیدگی به سؤالات مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم شاهین‌دژ و تکاب و از وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به سؤالات فتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین و سرپل‌ذهاب دعوت کرده است.

اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس سه‌شنبه  (۳ بهمن‌ماه) برای ادامه رسیدگی به طرح تأمین کالاهای اساسی برای قشر آسیب‌پذیر، رسیدگی به طرح اصلاح تبصره ماده(۳۲) و الحاق دو تبصره به مواد (۴۴) و(۴۵) قانون مدیریت خدمات کشوری و ادامه بررسی جزئیات طرح اداره صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نشستی برگزار می کنند.

همچنین در این هفته کارگروه اقتصادی در روز یک‌شنبه (یکم بهمن‌ماه) به ادامه بررسی طرح اصلاح تبصره (۱) ماده(۸۹) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران و بررسی طرح تأسیس سازمان غیردولتی جهاداقتصادی می‌پردازند.

در روز سه‌شنبه (۳ بهمن‌ماه) نیز کارگروه اجتماعی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به بررسی طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی‌قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارکنان مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی خواهد پرداخت.

کارگروه عمومی و رفاهی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در روز سه‌شنبه (۳ بهمن‌ماه)ادامه بررسی اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران را در دستور کار خود دارد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار