مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ساحلی و تجلیل از برترین های لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال ساحلی مردان و زنان بعدازظهر پنجشنبه در سالن اجتماعات هتل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، این مراسم با حضور علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال، امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون، محمد رضا ملامحمد رئیس کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه، خسرو ابراهیمی سرپرست کمیته فوتبال ساحلی، پریا شهریاری رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی،  همایون بهزادی رئیس کمیته پیشکسوتان، فرامرز ظلی دبیرکمیته پیشکسوتان فدراسیون فوتبال و تهرانی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ برتر و حاجی خانی معاون فرهنگی اتحادیه فوتبال برگزار شد.

در این مراسم روسای هیات های فوتبال استانی که تیم ساحلی دارند به همراه مدیران باشگاههای لیگ برتری و لیگ یکی فوتبال ساحلی زنان و مردان و همچنین کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران حضور داشتند.

در ابتدای مراسم مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون برای حاضران در جلسه سخنرانی کرد و در جملاتی گفت: به حاضران جلسه خیرمقدم می گویم.در بخش فوتبال ساحلی کشور مجموعه زحمتکشی داریم که در یک سال گذشته با مدیریت ابراهیمی، شهریاری و شخص سرمربی مارکو اکتاویو وضعیت مناسبی در فوتبال ساحلی داریم.لیگ کشوری در دسته های برتر و یک به خوبی برگزار می شود و باید از هیات های استانی که در سطح فوتبال ساحلی تیم داری می کنند و همچنین از مدیران باشگاهها و باشگاههایشان به کمک و سرمایه گذاری در فوتبال ساحلی کشور تشکر کنم.

وی ادامه داد: فوتبال ساحلی در جهان از سال 1995 زیرنظر فیفا آغاز به کار کرده و ورزش جوانی محسوب می شود. از آمریکای مرکزی و جنوبی شروع شد و بعد به آسیا رسید.

8 سال است که در ایران تیم ملی ساحلی تشکیل شده و 4 بار به جام جهانی رفته است که دوبارش مارکو اکتاویو سرمربی تیم ملی ایران بوده است. همیشه مقام های خوبی داشته ایم و این بار در رقابتهای فوتبال ساحلی بازیهای آسیایی چین مقام قهرمانی را بدست آوردیم و در چین، خود چین را بردیم و به مدال طلا رسیدیم. خوشبختانه به حمایت های رئیس فدراسیون فوتبال اردوهای خوبی برای تیم ملی ساحلی در داخل و خارج از کشور فراهم شده و اردوی اخیر تیم ملی در برزیل اردوی بسیار خوبی بود.برای تیم ملی فوتبال ساحلی سرمایه گذاری خوبی شده و امیدواریم بتوانیم در قطر سهمیه جام جهانی را بگیریم.

محمد نبی در ادامه گفت: من از کمیته های روابط عمومی و فرهنگی به خاطر برگزاری این مراسم برای تیم ملی ساحلی و برگزیدگان فوتبال ساحلی کشور تشکر می کنم.کمیته فوتبال ساحلی یک کمیته موفق است که امیدواریم در بخش های دیگر فدراسیون هم شاهد موفقیت هایی نظیر کمیته فوتبال ساحلی باشیم.البته فدراسیون فوتبال در زمینه  فوتبال پایه کارهای بسیاری انجام داده که توجه به فوتبال ساحلی یکی از این کارهاست.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: حضور در رقابتهای آسیایی، حضور در یک جشنواره است که در آن پرچم کشورمان به اهتزاز درمی آید.رقابتهایی است که در آن انتقال فرهنگ صورت می پذیرد.امیدواریم تیم ملی فوتبال ساحلی با حمایت همگان و به خصوص رسانه ها بتواند در قطر موفق باشد و به جام جهانی صعود کند. حریفان ساده ای هم در این رقابتها حضور ندارند اما تیم ملی ساحلی می تواند موفق باشد. من به شخصه برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم./اق
برچسب ها: نبی ، فوتبال ، ساحلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار