رئيس کميسيون سياسي و امور بين‌الملل جمعيت دفاع از ملت فلسطين گفت: مقاومت نشان داد که می‌توان باور شکست ناپذیری دشمن را تغییر داد، لذا مهمترین عامل در امر پیروزی‌های اخیر و تغییر در منحنی شکست به پیروزی، در باورهای سیاسی، اجتماعی و دینی است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، حسین رویوران رئیس کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در چهارمین همایش بین المللی غزه نماد مقاومت به پیروزی‌های جبهه مقاومت در سال‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر ما شاهد نقطه عطف تاریخی بسیاری در رویارویی با رژیم صهیونیستی بوده‌ایم و پیروزی جبهه مقاومت در جنگ 33 روزه سال 2006، جنگ 22 روزه سال 2008 و جنگ 8 روزه غزه سال 2012 از این نقطه عطف ها بوده و از ایام الله به شمار می‌رود.

وی در توضيح علت این پیروزی‌ها افزود: مهمترین عامل در امر پیروزی‌های اخیر و تغییر در منحنی شکست به پیروزی، در باورهای سیاسی، اجتماعی و دینی است.

رویوران ادامه داد: فلسطین در قلب جهان عرب قرار دارد و سرنوشت این منطقه تعیین کننده است، لذا کل جهت‌گیری‌های جهان عرب با فلسطین پیوند خورده است.

رئیس کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: باور پيروزي بر رژيم صهيونيستي تا قبل از سال 1979 براي جبهه مقاومت و ملت فلسطین غیر ممکن بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) به دنبال دگرگونی در باورهای جبهه مقاومت بود و با طرح اینکه رژیم صهیونیستی باید از بین برود، در ملت فلسطین شوک ایجاد کرد.

رویوران ادامه داد: امام خمینی(ره) فرمودند که همه امت باید در فرآیند نابودی رژیم صهیونیستی همکاری کنند بنابراین هر کسی سطلی آب بریزد رژیم صهیونیستی را سیل خواهد برد و با اعلام روز قدس فرهنگ مقاومت را نهادینه سازی کرده و باعث تقویت باور ملت فلسطین شده‌اند.

وی با تاکید بر پیروزی‌های جبهه مقاومت در سال‌های 2006، 2008 و 2012 ادامه داد: باور به پیروز شدن بر دشمن چنان در وجود مردم نهادینه شده که این یکی از عمیق‌ترین تاثیرات بیداری اسلامی است.

رئیس کمیسیون سیاسی و امور بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین ادامه داد: مقاومت و الگوسازی آن نشان داد که می‌توان باور به شکست ناپذیری دشمن را تغییر داد، لذا تحول بزرگی در سطح منطقه نسبت به گذشته شکل گرفته و همه این پیروزی‌ها به خاطر باورهایی است که در بین جوامع منطقه و ملت‌ها شکل گرفته است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پیروزی ، سیاسی ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار