دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی گفت: تا پایان سال‌جاری بیش از یک هزار و 800 تخت به مجموع ظرفیت هتل‌ها و مهمانپذیرهای استان افزوده می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، تراب محمدی  در جلسه ستاد تسهیلات سفر استان افزود: از نوروز سال 91 تا پایان آذرماه جاری، با بهره‌برداری از دو هتل و پنج هتل آپارتمان، بیش از یک هزار و 200 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی استان افزوده شده است.

وی تصریح کرد: دو هتل در شهرستان‌های عجب‌شیر و کلیبر با مجموع ظرفیت 660 تخت نیز در دست بهره‌برداری قرار دارد که با افتتاح آنها مجموعا بیش از یک هزار و 800 تخت به ظرفیت اماکن اقامتی آذربایجان‌شرقی اضافه می‌شود.

محمدی از نوسازی و بهسازی 12 مهمانپذیر استان در سال ‌جاری خبر داد و گفت: روند نوسازی اماکن اقامتی آذربایجان‌شرقی سال گذشته با بهبود وضعیت هتل‌ها آغاز شده و امسال با بهسازی مهمانپذیرها ادامه یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یادآور شد: در سال‌جاری برای 81 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان مجوز فعالیت صادر شده و پروانه فعالیت شش دفتر نیز به دلیل تخلف لغو شده است.

محمدی با اشاره به حجم وسیع گردشگران سلامت ورودی به استان، تصریح کرد: گردشگری آذربایجان‌شرقی با ورود تعداد زیادی از گردشگران سلامت و درمان در سال‌جاری بسیار خوب بوده و رونق گرفتن بازار داد و ستد و در نتیجه بی اثر شدن تحریم‌ها را در این حوزه در پی داشته است.

وی همچنین از آمادگی و تلاش تمام اعضای ستاد دائمی تسهیلات سفر آذربایجان‌شرقی برای فراهم آوردن سفری شاد، ایمن و با خاطره‌ای خوب برای گردشگران در نوروز سال 92 خبر داد/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.