دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس در نظر دارد جشنواره عکس با موضوع "آلودگی هوا" را برای نخستین بار در کشور برگزار نماید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از دبيرخانه دائمي جشنواره‌هاي تخصصي عكس؛ سید مهدی محمدی، دبیر اجرایی جشنواره مذکور گفت: آلودگي هوا يكي از معضلات اصلي كلان شهرهاي کشورمان شده است كه هرروزه بر ابعاد و عوارض جانبي آن افزوده مي‌شود.
وی افزود: برای به تصویر در آوردن زوایای مختلف آلودگی کلان شهرها از نگاه عکاسان و با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از هوای پاك و كنترل ميزان آلوده كننده هاي هوا و تاثیرات آن بر جامعه شهری برگزار می شود. 
وی اظهار امیدواری کرد: این اقدام هنری بتواند مردم را از آثار زیان آور آلاینده ها آگاه ساخته و با تصویری که از وضعیت فعلی کلان شهرها ترسیم می کند، همگان را متوجه مسئولیت های اجتماعی خود، در برطرف کردن آلودگی هوا کند.
محمدی، متولی برگزاری این جشنواره را دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس، وابسته به شرکت فرهنگ فیلم تهران عنوان کرد و گفت: این دبیرخانه پیش از این پنج نمایشگاه گروهی عکس را با حضور بیش از 130هنرمند عكاس در نگارخانه ایوان برپا کرده است.
وی در پایان گفت: فراخوان این جشنواره به زودی منتشر و در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.
گفتني است؛ چند نگاه چند تجربه 1 و2، نگاه اول، آسمان مال من است و نمایشگاه استانبول و همچنین جشنواره عکس بوی عیدی و آخرین برگ درخت، عناوین نمایشگاه ها و جشنواره های برپا شده در یکسال اخیر است که توسط دبیرخانه دائمی جشنواره های تخصصی عکس برگزار شده بود. /ص
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار