نائب رئیس فدراسیون هندبال بانوان گفت: فدراسيون هندبال از اين به بعد حقوق پانيچ را پرداخت مي كند و وي تا خرداد سال آينده در ایران می ماند.

ميترا نوري در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: كميته ملي المپيك ماه گذشته اعلام كرد كه ديگر هزينه سانيا پانيچ سرمربي صربستاني تيم ملي بانوان را نمي تواند بدهد براي همين فدراسيون باقي مانده حقوق وي را خواهد پرداخت.
وي تصريح كرد: اين مربي براي مدتي به كشورشان رفته بود كه روز يكشنبه 24 دي به ايران بازگشت و مي خواهيم از وي در رده هاي نوجوانان و جوانان استفاده كنيم.
نوري در ادامه گفت: از اولويت هاي مهم ما توجه به پايه و استعداديابي در اين زمينه است و معتقديم براي پيشرفت در هر ورزش بايد به اين رده توجه ويژه كرد.
وي تأكيد كرد: براي استفاده بهينه از مربيان داخلي در تيم هاي ملي 10 مربي زير 35 سال شناسايي شده است كه در كنار آموزش مناسب مي توان در آينده از آنها بهره برد تا هندبال بانوان رو به جلو گام بردارد و در اين زمينه پيشرفت كند و به هندبال چين و چين تايپه نزديك شود.
نوري گفت: اما كشورهايي كه براي اين مربيان در نظر گرفته شده است اين است داشتن كارت مربيگري درجه يك سن زير 35 سال، آشنايي با زبان انگليسي، داشتن مدرك كارشناسي تربيت بدني خيلي خوب است و تجربه و رزمه كاري داشته اند.
وي تأكيد كرد: قصد داريم براي تيم ملي بزرگسالان نيز بازيكنان زير 23 سال را دعوت كنيم تا با يك برنامه ريزي مناسب و طولاني مدت خود را براي مسابقات رسمي سال آينده آماده كنيم.
نوري تأكيد كرد: ليگ برتر(سوپر ليگ) بانوان نيز در حال پيگيري است و روز جمعه 29 دي هفته هفتم آن برگزار خواهد شد وطي آن 8 تيم ثامن الحجج سبزوار، هيئت هاي فارس و فيروز آباد، بيمه رازي تهران، نفت و گاز گچساران، شهيد شكوهي كردستان و ذوب آهن و شهرداري تبريز به مصاف هم مي روند البته همه اين مسابقات در يك روز برگزار خواهد شد.
وي در پايان خاطر نشان كرد: اين رقابتها به احتمال زياد 18 بهمن به كار خود پايان مي دهد و پرونده هشتمين دوره با انتخاب تيم هاي برتر خاتمه می يابد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار