ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی خود پس از یک ماه موفق شدند مخفیگاه «نیاز» را شناسایی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، قاتلی که برای رسیدن به دختر مورد علاقه‌اش رقیب‌اش را با شلیک گلوله از پای در آورده بود در چابهار دستگیر شد.

 سوم آذر ماه امسال از طریق پاسگاه مرزی دریابانی «رمین» شهرستان چابهار خبر وقوع یک قتل مسلحانه به ماموران انتظامی کلانتری ۱۱چابهار اعلام شد که ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد فردی به نام «انور» از سوی افراد نا‌شناس مسلح با اصابت چند گلوله به قفسه سینه‌اش به قتل رسیده است. ماموران در تحقیقات خود موفق شدند به سرنخ‌هایی در خصوص این جنایت دست یابند و ابعاد جدیدی از این پرونده قتل را کشف کنند. در تحقیقات ماموران مشخص شد مقتول قبل از مرگش اختلافات قبلی با «نیاز» بر سر خواستگاری از دختر مورد علاقه‌شان داشته و به نوعی با یکدیگر رقیب بودند و چندین بار هم با یکدیگر بر سر این موضوع نزاع و درگیری داشته‌اند.

 پس از شناسایی تنها مظنون این پرونده قتل و با اطلاعات و سرنخ‌های بیشتری که در این خصوص به‌دست آمد کارآگاهان پلیس آگاهی احتمال بیشتری دادند که «نیاز» در این قتل دست داشته يا اطلاعاتی در این خصوص دارد که ماموران را برای دستگیری قاتل یا قاتلان کمک کند. به گزارش قانون، در ادامه ماموران برای تحقیقات از تنها مظنون این پرونده به کسب مجوزهای قانونی اقدام کردند که متوجه شدند «نیاز» پس از این جنایت بدون اینکه به کسی چیزی گفته باشد محل زندگی‌اش‌ را ترک کرده و متواری است.

ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی و فنی خود پس از یک ماه موفق شدند مخفیگاه «نیاز» را شناسایی کرده و در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند. ماموران در این عملیات دفترچه خاطرات «نیاز» را که در صفحاتی از آن نوشته شده بود «من قصد کشتن وی را نداشتم و اشتباه کردم خدایا مرا ببخش و او را بیامرز» را کشف کردند.

با کشف این سرنخ مهم این مظنون که ابتدا با سخنان ضد و نقیض خود منکر هر گونه ارتباطی با این قتل می‌شد لب به سخن گشود و راز این جنایت را بر ملا کرد. وی در اعترافات خود گفت: به علت اختلافاتی که بر سر خواستگاری از دختر مورد علاقه‌ام با مقتول داشتم در روز حادثه با اسلحه کلت کمری که از قبل برای این کار تهیه کرده بودم انور را با چند گلوله به قتل رساندم و اسلحه را در شهرستان کنارک مخفی کردم.
برچسب ها: راز ، دوئل ، عشقی ، دفترچه ، قاتل ، باشگاه ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار