عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي گفت: در شرايط فعلي که‌ دچار تحريم‌ و رکود اقتصادي هستيم‌، فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها تامين‌کنننده اهداف ترسيم شده خود ‌نيست.

مجتبي شاکري در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه  خبرنگاران، با اشاره‌ به‌ اجراي فاز دوم‌ هدفمندي يارانه‌ها اظهار داشت:  بررسي‌ کارشناسانه اجراي بخش دوم طرح هدفمندي يارانه‌ها، بیانگر آن است که اين طرح با توجه به شرايط فعلي که دچار تحريم و رکود اقتصادي هستيم، تامين‌کنننده اهداف ترسيم شده خود  نيست. 

 وي با اشاره به نظر نمايندگان مجلس مبني بر تخطي دولت در تامين نياز بخش توليد، بيان کرد: برايرفع نواقصطرح هدفمندي يارانه‌ها باید تمهیداتی انديشيده شود‌ تا اجراي  اين طرح که براي  تسهيل و تعادل‌ شرايط اقتصادي جامعه صورت گرفته، موجب زوال اقتصادي کشور  نشود.

 شاکري‌ با اشاره به حضور رئيس‌جمهور در مجلس‌ عنوان کرد‌: برگزاری ‌جلسه دولت و مجلس در فضايي‌ صميمي  که موجب تعامل   شود، مثبت است اما مباحث مربوط به اقتصاد کل کشور‌ بايد در جلسات  کارشناسي بررسي و به نتيجه برسد.

 وي با بيان اينکهبالا رفتن نقدينگيدر جامعهموجب رکود اقتصادي مي‌شود، گفت: توزيع پول در دراز‌مدت به نفع مردم نيست چون سطح تورم را در جامعه بالا می‌برد اما با این وجود دولت بر افزایش نقدینی در جامعه تاکيد دارد.

 عضو جمعيت ايثارگران با اشاره به گفتگوي يک  طرفه ريئس جمهور در مجلس خاطرنشان کرد: آقای احمدي‌نژاد بايد با توجه به تمايل نمايندگان مجلس، شرايطي را برای گفتگو دو طرفه مهيا مي‌کرد لذا با اين شرايط‌، جلسه حضور رئیس‌جمهور با نمایندگان مجلس ‌کاربرد چندانی نداشت‌.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، شاکری ، هدفمندی ، یارانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار