"کرانه نور" عنوان برنامه ای از گروه معارف شبکه تهران است که هر روز قبل از اذان ظهر پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تهران؛ محسن محمدی تهیه کننده "کرانه نور" در تشریح ساختار این برنامه گفت: این برنامه " ترتیل روزانه یک صفحه از قرآن کریم به همراه تصاویرشهدای شهر تهران (شهدایی که در همان روز شهید شده اند) است که در مدت زمان 4 دقیقه  روی انتن می رود.
محمدی ادامه داد: در برنامه " کرانه نور" ترتیل کامل قران کریم با صوت استاد پرهیزکار انجام می شود و به طور متوسط  هر روز 20تصاویراز شهدای برای بینندگان نمایش داده می شود.
تهیه کننده برنامه " کرانه نور" اضافه کرد: این برنامه از ابتدای آبان ماه نمایش داده شده است و تا ختم کامل قرآن یعنی 600 برنامه ادامه دارد.
محمدی با بیان اینکه در ابتدای این برنامه گزیده ای از سخنان بزرگان ، مقام معظم رهبری و مراجع تقلید درباره اهمیت تلاوت و قرآئت قرآن پخش می شود و بعد از آن ترتیل یک صحفه از قرآن کریم با صدای استاد پرهیزکار قرآئت می شود و در پایان برنامه تیتراژ، اذکار، صلوات و تمحید ... است . همچنین نریشن این برنامه توسط سید مرتضی عمادی ، مهیار مهر آذر، خانم غفاری و مصطفی کربلایی .... گفته می شود.
تهیه کننده برنامه " کرانه نور" تصریح کرد: این برنامه با مشارکت معنوی بنیاد شهید استان تهران انجام و این برنامه به  اوراح پاک امام خمینی (ره ) و مقام  گرامی شهدای تقدیم می شود.
محمدی در پایان تاکید کرد: قرار است به زودی این برنامه قبل از اذان مغرب با ساختار متفاوت و در زمان بیشتری تهیه شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نسرين نورانى
۲۰:۱۱ ۱۱ دی ۱۳۹۲
من مدت زيادى است دنبال پاسخ سوالم هستم خواهشمندم شما جوابم را بدهيد از اقاى محسن محمدى تهيه كننده برنامه بر كرانه نور خواهش مىكنم بفرمايند ترجمه قرانى كه قبل از اذان ظهر و مغرب پخش مىشود از چه كسى است يا مربوط به كدام انتشارات است از كجا مىتوانم تهيه كنم يا نرم افزار ان را بخرم از لطف شما بسيار متشكرم
آخرین اخبار