کارشناس تنيس روي ميز و بازيکن تيم نفت سپاهان گفت: نوشاد عالميان برخلاف نظر بسياري از افراد بازيکن خيلي قوي نيست بقيه ضعيف هستند.

مجيد احتشام زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اضافه کرد: من اعتقاد دارم در ليگ امسال تيم دي را به خاطر در اختيار داشتن نوشاد و نيما عالميان نمي توان وزنه سنگيني به شمار آورد.
حقيقت اين است که نوشاد عالميان بازيکن خيلي قدرتمندي نيست، بقيه پينگ پنگ بازان کم کاري مي کنند و سطح بازيشان ضعيف شده است.

وي خاطرنشان کرد: بازيکنان ديگر همه تقصيرها را گردن فدراسيون انداخته اند و مي گويند چون ما را به تورنمنت هاي بين المللي اعزام نمي کند و ما با قوي ترين ها تمرين نمي کنيم، سطح بازيمان افت کرده است اما اين درست نيست آنها بايد زحمت بکشد، بيشتر تمرين کنند حتي پول خرج کنند و براي تمرين چند ماهي را به خارج از کشور بروند.

کارشناس تنيس روي ميز مدعي شد، من در زمان گذشته اين کارها را انجام مي دادم براي مثال چند ماه را براي تمرين به خارج از کشور مي رفتم همين اقدام من باعث شد تا از ساير پينگ پنگ بازان جلو بيفتم، اکنون هم همين طور است بازيکني که 40 يا 50 ميليون بابت قرارداد در ليگ مي گيرد توانايي اين را دارد که با هزينه کردن چند ميليون تومان يک ماه را به آلمان برود و در آنجا تمرين کند و خود را بالا بکشد.

احتشام زاده که در ليگ امسال به عنوان بازيکن در تيم نفت سپاهان بازي مي کند درباره مسابقات نيم فصل گفت: اين اولين باري نيست که من بازي مي کنم سال گذشته هم در نفت سپاهان هم مربي بودم هم بازيکن اما از آنجا که مربيگري وقت زيادي برايم نمي گذاشت کمتر بازي مي کردم، ليگ امسال نسبت به سال گذشته شرايط بهتري را داشت، در ليگ 90 از همان ابتداي فصل مشخص بود که دو تيم هيئت قزوين و نظام پزشکي که فقط از کارمندان خودش استفاده کرده بود بسيار ضعيف هستند اما ليگ امسال اين شرايط را نداشت.

کارشناس تنيس روي ميز تصريح کرد: يک اقدام خوبي که امسال مسئولان سازمان ليگ انجام دادند اين بود که قانون گذاشتند که هر تيمي بايد 3 بازيکن از دسته يک و دو و سه بگيرد و همين عامل باعث شد تا پينگ پنگ بازان در تيم هاي مختلف پخش شدند و کيفيت مسابقات بالا رفت.

وي در خصوص تيم نفت سپاهان گفت: تيم ما بسيار دير بسته شد مسئولان تيم در ابتدا اعلام کرده بودند که در ليگ 91 تيم نمي دهند به همين دليل ما بازيکنانمان را آزاد اعلام کرديم و آنها با  تيم هاي ديگر قرارداد بستند اما به يکباره تصميم عوض شد و ما مجبور شديم در ليگ امسال تيم دهيم.

بازيکن پيشکسوت تنيس روي ميز کشورمان با بيان اينکه با همين بازيکنان هم تيم نفت سپاهان را سرپا نگه داشته ايم در خصوص وضعيت 2 بازيکن تيمش اظهار داشت: تيم نفت سپاهان 2 بازيکن بسيار خوب مانند محمدرضا نعمتي و حميدرضا طاهرخاني دارد که عملکرد قابل قبولي در طول نيم فصل اول از خود به نمايش گذاشته اند، تيم ما اگر يک بازيکن خوب ديگر داشت شرايطش با اکنون متفاوت بود با اين حال تيم ما اکنون سرپا است و به هيچ عنوان دست و پا بسته نبوده ايم، به طور حتم در دور برگشت عملکردمان بهتر از دور رفت خواهد بود.

احتشام زاده در پاسخ به اين سوال که قبول دارد که همراه عصمت اله ساکي زاده در آکادمي بين الملل تنيس روي ميز تمرين مي کند گفت: بله ما تمرين مي کنيم و البته کاري به اردوي تيم ملي نداريم آنها کار خودشان را مي کنند و ما کار خودمان را انجام مي دهيم./مح
برچسب ها: تنیس ، عالمیان ، پینگ پنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار