رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا از عملیات اجرای 110 کیلومتر خطکشی در سطح محورهای ارتباطی این شهرستان از ابتدای امسال تا کنون خبر داد.

 

صادقی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت : شهرستان نکا با دارا بودن بیش از هزار کیلومتر راه ارتباطی به عنوان یکی از شهرهای پر اهمیت در شرق استان بوده ، لذا باید نگاه ویژه و خاصی در ایمن‌سازی محورهای ارتباطی آن شود.

وی به عملیات اجرای خط‌کشی در سطح محورهای این شهرستان اشاره کرد و افزود : خط‌کشی راهها از مقرون به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود که مستقیما در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می‌کند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نکا تصریح کرد : این اداره در راستای تامین ایمنی محورهای زیر پوشش خود اقدام به اجرای عملیات 110 کیلومترخط‌کشی از ابتدای امسال تا کنون کرده است.

صادقی گفت : نصب تابلوهای اخطاری و انتظامی 183عدد، برچیدن تابلوهای فرسوده و نصب تابلوی مسیر نما 2830 عدد، نصب چشم گربه‌ای و استات ترافیکی 3620 عدد و جلوگیری از ساخت و ساز و حفاری غیرمجاز 84 مورد از دیگر اقدامات راهداری این اداره در سطح محورهای این شهرستان است./ع


برچسب ها: کیلومتر ، محور ، نکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.