رییس نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان گفت:خدمات کنسولی این نمایندگی از هنگام آغاز فعالیت خود در سال 89 تاکنون هرساله 30درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان محمدرضا کارشناس دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد:این نمایندگی در شش ماه اول سالجاری 12 هزار و 316 نسخه سند اعم از مدارک دانشجویی و اسناد تجاری و تحصیلی صادر کرد که این رقم در شش ماه نخست سال گذشته 11 هزار و 326 سند بود.

به گفته وی، این ارقام نشان می دهد ایجاد دفتر نمایندگی در استان اصفهان از هزاران سفر متقاضیان به مقصد تهران برای انجام امور کنسولی کاسته است.

کارشناس گفت:نمایندگی وزارت خارجه در اصفهان، استان های چهارمحال و بختیاری و یزد را نیز زیر پوشش دارد و ساکنان این دو استان برای انجام امور کنسولی نیازی به مراجعه به تهران ندارند.

وی همچنین اضافه کرد: این نمایندگی در استان اصفهان روادید 15 روزه جهانگردان، روادید 72 ساعته برای کارشناسان اقتصادی و فنی و روادید 48 ساعته برای ترانزیت کالا صادر می کند.

به گفته وی هماهنگی برای حضور هیات های خارجی تجاری یا سیاسی در اصفهان و نیز تنظیم برنامه سفر دیپلمات های خارجی ساکن ایران به اصفهان نیز در این نمایندگی انجام می شود.

برچسب ها: اصفهان ، وزارت ، خارجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.