رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از اجرای مرحله دوم طرح شبنم از ابتدای دی ماه در استان خبر داد و گفت: تاکنون ۱۸ هزار و ۲۶۲ کد شبنم در استان نصب شده است.

 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علیرضا جمیع، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: با اجرای مرحله اول طرح شبنم در استان بیش از 54 هزار کالای مشمول طرح الصاق کد شده اند.

وی با بیان اینکه تاکنون 5 کمیته پیشگیری و ساماندهی در این سازمان تشکیل شده است، افزود: در این جلسات 24 مصوبه صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز مرحله دوم اجرای طرح شبنم در استان از ابتدای دی ماه سال جاری خبر داد و گفت: بر اساس تاکنون 18 هزار و 262 کالا کد شبنم دریافت کرده اند.

علی اصغر اصغری، رئیس شرکت فراورده های نفتی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: با اجرای طرح منطقه ای کردن عرضه نفت و گاز به بخش حمل و نقل از ابتدای سال تاکنون حدود 2 درصد کاهش مصرف نفت و گاز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با استقرار نیرو در بازارچه مرزی ماهیرود و کنترل باک ماشین ها، یک میلیون لیتر بازیافت فراورده نفتی در استان صورت گرفته است.

اصغری از آغاز ساخت جایگاه عرضه فراورده نفتی در بازارچه مرزی ماهیرود خبر داد و خاطرنشان کرد: با کنترل مصرف کنندگان عمده و کارشناسی مجدد سهمیه تخصیصی 20 درصد کاهش مصرف صورت گرفته است./ع

برچسب ها: اجرای ، مرحله ، دوم ، طرح ، شبنم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.