جشنواره بین المللی تئاتر فجر دیروز در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز آغاز به کار می کند .

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس دبیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر در شیراز گفت : سالن های استاد هودی و حافظ از جمله محل های اجرای این جشنواره است .

حسین قهرمانی افزود : نمایش های این جشنواره تا چهارم بهمن ماه در مجموعه فرهنگی هنری حافظ و مجموعه فرهنگی هنری خانه فرهنگ شماره چهار ، سالن استاد هودی با اجرای 6 گروه نمایش کشوری به روی صحنه می روند.

وی تصریح کرد : مراسم افتتاحیه جشنواره بین المللی تئاتر فجر شیراز با اجرای نمایش "چاله"به کارگردانی، سهیل بیرقی و بازی اندیشه فولادوند، عمارتفتی وعاطفه نوری راس ساعت 19 امروز در مجموعه فرهنگی هنری حافظ شیراز آغاز می شود .

دبیر اجرایی جشنواره بین المللی تئاتر فجر در شیراز گفت : نمایش های "آمینون"و "تو هرگز نخواهی گشت"به کارگردانی مرتضی آقاحسینی و سامان خلیلیان به ترتیب در تاریخهای 27 و 28 دی ماه در دو سانس 18 و 20 در تالار استاد هودی بوستان آزادی شیراز و خانه فرهنگ شماره چهار اجرا می شوند .

نمایش"هیچکس"با کارگردانی رویا افشار 29 و 30 دی ماه ساعتهای 18 و 20 در استاد هودی شیراز به نمایش در می آید .

"خدای کشتار"به نویسندگی یاسمینا رضا ، کارگردانی علیرضا کوشک جلالی و بازی بهاره رهنما ، اشکان خطیبی، سیما تیر انداز و رضامولایی ساعتهای 19 و21 یکم تا چهارم بهمن ماه نمایش داده می شود .

علاقه مندان به نمایش "گاوچرانهای مفرغی"به کارگردانی مهسا علمدار می توانند از دوم تا یازدهم بهمن ماه شاهد سانس 19 این نمایش در تالار استاد هودی باشند .

جلسات نقد و بررسی آثار جشنواره ساعت 11 روزهای 27 دی تا سوم بهمن ماه در تالار حافظ با حضور کارگردانها ،عوامل ، بازیگران و خبرنگاران و عکاسان خبری و منتقدان برگزار می شود ./ع

برچسب ها: جشنواره ، تئاتر ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.