رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به استعداد های خوب ورزشی به ویژه در ورزش اسکی، اقلیم مناسب و بارش برف زیاد در این شهرستان، ظرفیت ایجاد یک پیست اسکی مجهز در سقز لازم است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، شمشکی با اشاره به اینکه هم اکنون 28 پیست اسکی مجهز در کشور وجود دارد ، از فعالیت 8 هزار نفر ورزشکار اسکی در ایران خبر داد .
وی با بیان اینکه امروز در کشور تجهیزات ویژه ای از جمله بالابر برای پیست اسکی ساخته می شود و به کشورهای بیگانه نیاز نداریم ،بر تعامل مسئولان استان کردستان برای راه اندازی هرچه سریعتر پیست اسکی شهرستان سقز که تمام پتانسیل ها را دارد تاکید کرد .
شمشکی بر تامین شش دست لوازم مخصوص مسابقه اسکی به هیئت اسکی شهرستان سقز قول مساعد داد و افزود: برای ورزشکاران شهرستان سقز با هزینه فدراسیون یک مربی برای آموزش به زودی به این شهر اعزام خواهد شد .
نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا از اعزام اسکی کاران شهرستان سقز به مسابقات لیگ دسته دوم شهر نشین در سال جاری که در یکی از پیست های اسکی کشور برگزار خواهد شد، خبر داد و افزود : بانک اسکی برای اسکی کاران شهرستان سقز نیز ایجاد خواهد شد .
وی از اختصاص یک دستگاه بالابر سیار بسیار قوی برای اسکی کاران شهرستان سقز تا هنگام راه اندازی کامل پیست اسکی در این شهرستان خبر داد و گفت: این بالابر همین هفته در سقز به کار خواهد افتاد ./س
برچسب ها: پیست ، سقز ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.