شخصیت "هما" با خصوصیات اخلاقی من فاصله زیادی دارد.

تبسم هاشم، بازیگر نقش "هما" در سریال زمانه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلویزیون باشگاه خبرنگاران در خصوص انتخاب خود برای ایفای نقش در این سریال گفت: یک کار قبلی تحت عنوان "چرخ فلک" با حسن فتحی داشتم که بعد از آن کار به من پیشنهاد بازی در سریال "زمانه" را دادند.



وی در خصوص ویژگیهای کاراکتر هما اظهار داشت: شخصیت هما درسريال "زمانه" از شخصیت اصلی من دور است و من همیشه نقش های خوب و یک فرد درس خوان و مودب را ایفا کردم ولی در این سریال یک نقش کاملا متفاوت ایفا کردم.
وی تصریح کرد: هما دختری تندخو است که برای ارغوان قصد ایفای نقش یک خواهر بزرگتر را دارد که این ویژگیها با شخصیت اصلی من بیسیار فاصله دارد.
تبسم در خصوص کار با حسن فتحی بیان کرد: کار با فتحی بسیار عالی است فتحی کارگردانی کاملا مسلط به کار است و بازیگر را به خوبی هدایت می کند و بر روی پیشنهاد بازیگر فکر می کند.
وی در خصوص بازخورد مردم از این سریال عنوان کرد: مردم از این سریال بسیار استقبال کردند و هنگام برخورد با آنها به من یادآور می شوند که چرا با حسودی تا این حد به ارغوان مانع ازدواج او می شوم.
تبسم در خصوص سریال زمانه اظهار داشت: "زمانه" یک کار رئال است و تا حدی با واقعیات روز جامعه ما هم خوانی دارد چرا که افرادی هستند که مثل هما که آرزوی ازدواج دارند و یا مانند ارغوان به دلیل شرایط اجتماعی مجبور به دروغ گویی هستند./ص
برچسب ها: دختران ، زمانه ، تبسم ، هما ، فیلم ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.