پرونده مردی که متهم به قتل عمد یک دختر نوجوان به وسیله یک قبضه چاقو بود در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مردی حدودا 25 ساله به نام سعید که در تهران سکونت می کرد و به دلایلی به یکی از شهرستان های کشور سفر کرده بود در بازداشت خود در یک کارگاه با چندین ضربه چاقو یک دختر نوجوان به نام ستاره حدودا 18 ساله را به قتل می رساند.

** علاقه زیاد موجب مرگش شد

به گفته متهم این پرونده وی حدودا یک سال بود که با ستاره آشنا شده بود و آن هم به صورت دوستی های خیابانی و بعد از گذر مدتی رابطه شان بسیار رمانتیک شد ولی متهم به دلیل شغل و فعالیت در آن مجبور به ترک تهران و رفتن به همدان كرد.

روزها گذشت که ستاره با سعید تماس گرفته و اظهار دلتنگی می کند و سعید نیز با تمامی مشکلات توانست بعد از مدتی اجازه مرخصی چند روزه را بگیرد و به تهران بیاید.

پس از رسیدن سعید به تهران بلافاصله با ستاره تماس گرفته و خواستار دیدار او شد که متوجه اشتغال و فعالیت ستاره در یک کارگاه تزریق پلاستیک می گردد.

در بدو ورود سعید به کارگاه مشاهده می کند که ستاره با لباس های نه چندان پوشیده در حال فعالیت است و فردی دیگر نیز که صاحب کار او بوده در یکی از اتاق های کارگاه حضور دارد.

در این خصوص سعید با مشاهده این صحنه با عصبانیت تمام به مشاجره با ستاره پرداخته و در نهایت با چندین ضربه چاقو او را به قتل می رساند.

لذا متهم با قرار بازداشت به زندان روانه شده و در حال حاضر پرونده جهت بررسی و صدور حکم در اختیار قضات شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت./ز

برچسب ها: رمانتیک ، تهران ، تماس ، فعالیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار