نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما، زمینه‌های مختلف همفکری و همکاری بین نمایندگان استان با رسانه ملی را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در نشست نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی با رئیس سازمان صدا و سیما زمینه‌های مختلف همفکری و همکاری بین نمایندگان استان با رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه نمایندگان حوزه‌های مختلف با طرح دیدگاه‌های خود در مورد مسائل ملی و استانی و ماموریت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ ملی در حل مشکلات مردم پیشنهادات ‌متنوعی را ارائه دادند.

پیگیری پروژه‌های عمرانی در استان مازندران، پوشش شبکه‌های رادیو ـ تلویزیونی، افزایش تولیدات هنری با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای فرهنگی ـ هنری  استان، توجه ویژه به جوانان و توسعه کمی و کیفی برنامه‌های برای مقابله با رسانه‌های بیگانه و مخرب از جمله محورهای مرح شده توسط نمایندگان بود.

در این نشست همچنین نمايندگان از اقدامات رسانه ملی در افزایش شبکه‌های تلویزیونی، نوآوری در ساختارهای مختلف تولیدی، گسترش و تعمیق برنامه‌های دینی و مذهبی و موقعیت‌های سازمان در مقاطع حساس ملی در صحنه سیاسی کشور و تاثیرگذاری شبکه‌های برون مرزی در سطح جهانی تقدیر کردند.














برچسب ها: ضرغامی ، رسانه ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار