عضو کميسيون عمران با اشاره به شمار زياد پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام در کشور، گفت: با توجه به شرايط اقتصادي کشور پروژه‌هاي عمراني بايد اولويت بندي شده تا کشور با انبوهي از پروژه‌هاي نيمه تمام روبرو نباشد.

محمد دامادي نماينده مردم ساري در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه پروژه‌هاي عمراني زيادي در کشور نيمه کاره رها شده است، گفت: مي‌طلبد دولت اهتمام بيشتري در خصوص تعريف پروژه‌هاي جديد به خرج دهد چرا که با توجه به شرايط موجود اقتصادي، حجم بالاي پروژه‌هاي عمراني سبب افزايش ديون و بدهي به پيمانکاران و مردم مي‌شود.
 
وي در ادامه با بيان اينکه اجراي همزمان پروژه‌هاي عمراني براي کشور مفيد نيست، تاکيد کرد: چنانچه پروژه عمراني در موعد مقرر خود به پايان نرسد علاوه بر اينکه مردم متضرر مي‌شوند خسارت‌هايي را به کشور وارد مي‌آورد لذا دولت بايد اهتمام ويژه‌ اي نسبت به تعريف تکميل پروژه‌هاي عمراني داشته باشد.
 
عضو کميسيون عمران با اشاره به اينکه پروژه‌هاي عمراني بايد اولويت بندي گردد، اظهار داشت: مجريان و مسئولان امر بايد با بررسي و رصد پروژه‌هاي عمراني، آنها را اولويت بندي کرده و  پروژه‌هايي که از اولويت برخوردار هستند را تکميل سپس ساير موارد را به سرانجام برسانند تا توسعه کشور با انبوهي از پروژه‌هاي مختلف کند نشود.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، اولویت ، دامادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار