کمپانی ام.جی.ام (MGM) قصد دارد فیلم "بن هور" را بازسازی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از سینما بلند، سال 2011 با گسترش بحران مالی در جهان و کمبود نقدینگی در شرکتهای بزرگ فیلم سازی این تصور جان گرفت که دیگر کمتر کمپانی قصد ساخت پروژه ای بزرگ را در آینده نزدیک در ذهن خواهد پروراند و کمپانی ام.جی.ام (MGM) یکی از کمپانیهایی بود که حتی احتمال ورشکستگی آن مطرح شد، اما پس از فروش فوق العاده ی فیلمهایی چون " سقوط آسمان" (اسکای فال) با بازی "دنیل کریگ" و " هابیت: سفر غیر منتظره" آخرین ساخته ی " پیتر جکسن" کویا باز هم باید شاهد ساخت پروژه های عظیم و پر هزینه باشیم.
در خبری که به تازگی از سوی مسئولان کمپانی ام.جی.ام (MGM) منتشر شده است، بازسازی دوباره ی فیلم حماسی "بن هور" به عنوان پروژه ی بعدی این کمپانی اعلام گردیده است.
لازم به ذکر است که "بن‌هور" نام فیلمی حماسه ای به کارگردانی "ویلیام وایلر" و محصول سال ۱۹۵۹ است. این فیلم که برندهٔ یازده جایزهٔ اسکار گردیده، اقتباسی از رمانی به همین نام نوشتهٔ "لیو والاس" است. از بازیگران سال 1959 "بن هور" میتوان به: چارلتون هستون، جک هاوکینز، هایا هاراریت، استفن بوید وهیو گریفیث را نام برد که هرکدام به نوبه خود یکی از نام آوران سینما ی جهان در آن زمان بودند.
خلاصه داستان: این فیلم داستان شاهزاده‌ای یهودی -به نام جودا بن‌هور- است که ناجوانمردانه به جرم سوءقصد به جان فرستاده سزار، توسط دوست رومی‌اش دستگیر و به بردگی و بندگی فرستاده می‌شود و دیگر اعضای خانواده‌اش هم به سیاهچال فرستاده می‌شوند. او پس از عبور از ماجراهای بسیار به موطن خویش بازمی‌گردد تا انتقام گیرد و خواهر و مادرش را رهایی بخشد.
البته مسئولان کمپانی ام.جی.ام (MGM) اعلام کرده اند که این فیلم کاری متفاوت خواهد بود./ي2
برچسب ها: بازسازی ، سینما ، بن هور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار