رئیس امور بانوان منطقه 10 در راستای بهره مندی از حداقل توان و ظرفیت های موجود محلی و ایجاد انگیزه های مشارکت در امور شهری میان بانوان از مراسم اختتامیه جشنواره در هفتم بهمن ماه خبر داد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سبزی رئیس امور بانوان شهرداری منطقه با اعلام این خبر و تأکید بر اهمیت فراهم کردن زمینه های افزایش مهارت های اجتماعی بانوان در توسعه و آبادانی امور شهری اظهار داشت: یکی از نخستین و مهمترین گام ها برای کارآمدسازی نظام مدیریت، برنامه ریزی در حوزه بانوان است که جشنواره تسنیم در رشته های مختلف فرهنگی و هنری در منطقه برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به دیگر اهداف اجرای این جشنواره تصریح کرد: فراهم سازی زمینه ها و ساز و کارهای لازم برای کشف شکوفایی استعدادهای بانوان در سطح محله ها، آموزش و توانمندسازی کانون های بانوان و گروه های همیاری اجتماعی از مهمترین اهداف زیربنایی اجرای جشنواره تسنیم است.

وی اذعان داشت: این ویژه برنامه که دوشنبه 7 بهمن ماه از ساعت 14:30 تا 18:30 اجرا می شود علاوه بر اجرای برنامه های متنوع فرهنگی با حضور کارشناسان حوزه بانوان از آثار منتخب ارسال شده و به دبیرخانه جشنواره تقدیر به عمل آید و افراد منتخب برای شرکت در مرحله سراسری جشنواره در سطح شهر تهران معرفی می شوند.

وی در خصوص مهمانان مراسم اختتامیه خاطر نشان کرد: دکتر محمدهادی ایازی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین امرودی مشاور و قائم معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از مهمترین مهمانان دعوت شده در این مراسم هستند و علاقمندان برای شرکت در این برنامه و بهره مندی از مزایای آموزشی آن به نشانی خیابان قزوین، مجتمع غنی پور یا شماره 55176524 تماس بگیرند./ز

برچسب ها: اختتامیه ، تسنیم ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار