سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با مساعدت ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان اصفهان این تیم در لیگ برتر کشتی فرنگی شرکت می کند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، رسول جزینی با بیان این مطلب افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته و با توجه به علاقه مسئولان باشگاه فولاد ماهان برای رشد کشتی در استان اصفهان این تیم همانند لیگ برتر کشتی آزاد در رقابتهای لیگ فرنگی شرکت می کند.

وی ادامه داد: لیگ برتر کشتی فرنگی به نحوی برنامه ریزی شده تا مسابقات در یک زمان نامحدود برگزار شود و با در جریان بودن مسابقات حامیان مالی نیز از حضور در این رقابتها منتفع شوند.

جزینی در پایان در مورد شرایط اردویی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در جام جهانی تهران گفت: مرحله چهارم اردوی تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در جام جهانی تهران از روز 23 دی ماه آغاز شده است و تا 5 دی ماه ادامه می یابد و ما تا زمان این مسابقات یک مرحله اردوی دیگر را در برنامه داریم.

وی با اشاره به اینکه با نظر بنا و برای حفظ تیم این مسئولیت را پذیرفته است، خاطر نشان کرد: فرنگی کاران به خصوص نفرات جوان با انگیزه تمرینات خوبی را دنبال می کنند و امیدوارم در نهایت بتوانیم با توجه بهره گیری از تمامی عوامل در تهران نتیجه خوبی را کسب کنیم.

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، ساکت ، سپاهان ، جزینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار