امام جمعه اهر زمینه سازی برای اشتغال پایدار در منطقه بزرگترین خدمت به نظام و انقلاب برشمرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام حاجی زاده در بازدید از طرح های در دست اجرای شهرک صنعتی اهر بزرگترین مشکل منطقه را بیکاری و فراهم نبودن فرصت اشتغال برای جوانان منطقه عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود با بهره برداری از این طرح های در دست اجرا شاهد اشتغال جمعی از جوانان جویای کار دراین طرح ها باشیم.

وی، امروز دغدغه مسئولان فراهم کردن فضای مناسب برای تولید و اشتغال بوده و هرکس به اشتغال و سرمایه گذاری منطقه در جهت رشد و توسعه آن گامهای عملی و اساسی بردارد و بزرگترین خدمت را به مردم منطقه کرده و این امر نوعی عبادت و جهاد است.

این مقام مسئول تلاش های انجام شده از سوی مسئولین بخصوص فرماندار اهر که با اقدامات برگزاری اولین همایش سرمایه گذاری شهرستان را در سال گذشته منشاء و بانی این طرح ها با مشارکت افرار خیر و سرمایه گذاران دراین شهرستان شده است قدردانی کرد.

حجت الاسلام جواد حاجی زاده بااشاره به استعدادهای بالقوه شهرستان اهر در بخش کشاورزی، معدن، صنایع تبدیلی، سرمایه گذاری دراین بخش ها را برای رونق منطقه بسیار مهم و تأثیرگذار عنوان کرد و افزود: همه مسئولان درکنار سرمایه گذاران آماده هستند تا برای رفع مشکلات سرمایه گذاری اقدامات عملی انجام دهند.

وی، در پایان با تقدیر از تلاش های انجام شده از سوی سرمایه گذاران برای توسعه منطقه تحقق این امر را نمادی از تحقق شعار سال با حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی ذکر کرد. /س

برچسب ها: اشتغال ، بزرگترین ، خدمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.