عضو شوراي مرکزي جبهه ايستادگي با بعيد دانستن احتمال حضور محسن رضايي در "ائتلاف 1+2" گفت: ماهيت ائتلاف 1+2 با الگوي مطلوب يک ائتلاف تفاوت زيادي دارد.

ابوالقاسم رئوفيان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران؛ درباره خبر«احتمال پيوستن محسن رضايي به "ائتلاف 1+2"»اظهار داشت: تا زماني که اين خبر از سوي خود "محسن رضايي" اعلام نشده است نمي‌توان در مورد صحت آن اظهار نظر کرد.

وي در اينباره افزود: البته با توجه به ماهيت ائتلاف 1+2 بعيد مي‌دانم رضايي به اين ائتلاف بپيوندد.

رئوفيان با بيان اينکه از اولين منتقدان ائتلاف 1+2 بودم، تصريح کرد: اين ائتلاف فراگير نيست و نمي‌تواند منجر به تشکيل يک دولت فراگير شود.

دبيرکل حزب ايران زمين با تاکيد بر اينکه اين ائتلاف فاقد جذبه کافي براي پيوستن ساير چهره‌هاي اصولگرا به آن است، اظهار داشت: در هر دو طرف اين ائتلاف نامزدهاي احتمالي انتخابات قرار گرفته اند که قصد شرکت در انتخابات و راي‌آوري دارند، که چنين شرايطي مطلوب نيست.

وي درباره شرايط مطلوب يک ائتلاف عنوان کرد: در يک ائتلاف واقعي بايد يک طرف علامت(به اضافه) نامزدهاي احتمالي باشند و طرف ديگر مجموعه‌اي قرار گيرد که قصد کانديداتوري در انتخابات را ندارند.

رئوفيان خاطر نشان کرد:‌ در چنين ائتلافي نامزد اصلح از مجموعه نامزدهاي احتمالي که در يک طرف علامت قرار گرفته اند انتخاب و مجموعه‌اي که در طرف ديگر علامت قرار مي‌گيرند به عنوان اعضاي دولت فراگير در کنار نامزد انتخاب شده قرار خواهند گرفت.

گفتني است، رئوفيان از لغو جلسه هفتگي اعضاي شوراي مرکزي جبهه ايستادگي که قرار بود صبح امروز برگزار شود خبر داد.

انتهاي پيام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار