رئیس اداره جهاد کشاورزی جهرم گفت: در دومین جشنواره ملی مرکبات جهرم از رقم‌های جدید ورا و پرنا که رقم‌های هیبرید پرتقال و نارنگی هستند رونمایی می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس جلال بهجو با اشاره به برگزاری جشنواره ملی مردمی مرکبات در هفتم بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: این جشنواره به منظور نمایش توانمندی‌های بسیار گسترده شهرستان جهرم در زمینه تولید، بسته‌بندی و صادرات مرکبات و همچنین رونمایی از رقم‌های جدید ورا و پرنا که رقم‌های هیبرید پرتقال و نارنگی هستند برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان جهرم با سطح زیر کشت بیش از 30 هزار هکتار باغات مرکبات و تولید بیش از750 هزار تن محصول قطب اصلی کاشت و تولید مرکبات در استان فارس و جنوب کشور را به خود اختصاص داده، افزود: این مهم بیانگر تلاش بی‌وقفه کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی در راستای تولید محصول مرکبات در سطح این شهرستان است.

رئیس اداره جهاد کشاورزی جهرم ادامه داد: در این راستا وظیفه خود می‌دانیم با برگزاری جشنواره مرکبات ضمن نمایش توانمندی‌های شهرستان جهرم در تولید مرکبات از زحمات کشاورزان و کارشناسان که در این زمینه فعالیت می‌کنند نیز قدردانی کنیم./س

برچسب ها: مرکبات ، جهرم ، جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.