مراکز عرضه محصولات فرهنگی، هنری 6 منطقه از مناطق تهران انجام پذیرفته است و با متخلفان برخورد گردید.

سعید جابری انصاری دبیر ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری در گقتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مراکز عرضه محصولات فرهنگی، هنری 6 منطقه از مناطق تهران انجام پذیرفته است و با متخلفان برخورد گردید.
وی ادامه داد: در راستای نظارت یکپارچه از مراکز عرضه آثار فرهنگی، هنری در استان تهران در روز پنج شنبه با همکاری ریاست محترم پلیس اطلاعات و امنیت غرب تهران بازرسی گسترده ای در شهرستان های اسلام شهر انجام پذیرفت و تعداد 1000 عدد لوح فشرده غیرمجاز جمع آوری گردید که این تعداد آمار اندک در این شهرستان با توجه به آمارهای گسترده جمع آوری آثار غیر مجاز سه ماه گذشته نشان دهنده مدیریت و کنترل این حوزه توسط ستاد حمایت و صیانت از آثار فرهنگی، هنری و نیروی مقتدر انتظامی استان تهران (پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس امنیت اخلاقی ) بوده است.
جابری انصاری اظهار داشت: ما در شهر تهران علاوه بر بازرسی های غیر مترقبه و برخورد با متخلفان در جای جای این کلان شهر به صورت تخصصی از مناطق 22 گانه بازدید بعمل آمده است و تعداد 2000 عدد لوح فشرده غیر مجاز از دست فروشان جمع آوری گردید که از همکاری صمیمانه پلیس امنیت اخلاقی تهران می بایست قدردانی نمود. این مرکز علاوه بر ویدئو کلوپ ها و مراکز عرضه خاص عرضه این آثار شامل سوپر مارکت ها هم می باشد.
وی درخصوص برنامه های بعدی ستاد حمایت و صیانت گفت: از اوایل هفته با همکاری پلیس اطلاعات امنیت عمومی استان البرز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن استان طرح جمع آوری آثار غیر مجاز بصورت تخصصی کمافی السابق تا پاک سازی نسبی و آسودگی مردم شهید پرور این خطه از کشور عزیزمان توسط این ستاد انجام خواهد شد./ی2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار