سریال "دختران حوا" با فرمول جدیدی ساخته شده وبا سایر کارهایم متفاوت است.

به گزارش خبرنگار حوزه باشگاه خبرنگاران؛  حسین سهیلی زاده کارگردان مجموعه تلویزیونی "دختران حوا" در نشست خبری که ظهر امروز در سرای محله سازان برنامه جنوبی برگزار شد گفت: مسایل و مشکلات بسیار زیادی برای ساخت این سریال وجود داشت که کمترین شان مسائل مالی بود و خوشبختانه به همت دوستانم سال گذشته به اتمام رسید.
وی افزود : فرمول و درامی که برای "دختران حوا" استفاده شد، متفاوت بود.16 کاراکتر اصلی حضور داشتند.که همه صاحب قصه هستند. در کارهای قبلی ام دو خانواده کاراکتر اصلی بودند.
سهیلی زاده تصریح کرد: این انتقاد ها وجود دارد که هنوز فیلمنامه تمام نشده کار شروع می شود.البته کار برای کارگردان و بازیگر سخت خواهد شد.در صورت حرفه ای بودن این گروه کار به راحتی ساخته می شود.
کارگردان سریال "دختران حوا" بیان کرد: 28 اسفند سال گذشته کار ساخت این مجموعه تمام شد و از بازیگران جوان و جدید استفاده کردم که باعث جذاب تر شدن کار شد.
وی اظهار داشت: اوج بازی  امیرحسین رستمی را در یک تکه زمین دیدم و در انتخابم برای نقش سامان اشتباه نکردم.
سهیلی زاده در بیان انتقادی از خبرنگاران و رسانه عنوان کرد: متاسفانه زمانی که تنها دو قسمت از سریال پخش می شد رسانه ها و خبرگزاری ها اقدام به نقد و مصاحبه می کنند در صورتیکه باید پخش یک مجموعه تلویزیونی از نیمه بگذرد و پس از آن زمینه نقد و مصاحبه ایجاد شود.
وی تصریح کرد: در مدت نگارش تغییراتی انجام شد که مقصر نویسنده نبوده است.

عزیز علی زاده تهیه کننده سریال "دختران حوا" در ادامه گفت: خوشبختانه با تمام تلاش هایی که دوستان و کارگردان سریال پیش رو داشتند این سریال ساخته شد.
وی افزود: تاثیرات مالی خیلی مشهود نبود و با کمک سازمان صدا و سیما بخشی از مشکلات مالی حل شد.

زامیاد سعدوندیان نویسنده مجموعه تلویزیونی "دختران حوا" تصریح کرد: این طرح در سال 86 نوشته شده و نمونه داخلی و خارجی ندارد برآورد شده بود که در 54 قسمت ساخته شود اما در 30 قسمت ساخته شد .

وی ادامه داد: برای نوشتن درام در دنیا چند کلید بیشتر نداریم تنها 25 سوژه اصلی برای نوشتن تمام قصه های دنیا وجود دارد که چیدمان کار و پرداختن به شخصیت ها باعث متفاوت بودن کار می شود .
سعدوندیان بیان کرد: قسمت آخر داستان سریال مشخص بود به غیر از سه قسمت پایانی که تغییراتی به وجود آمد.
امیر حسین رستمی بازیگر نقش سامان در سریال "دختران حوا" افزود: پس از سریال سه پنج دو تصمیم گرفتم ژانر جدیدی را امتحان کنم وقتی آقای سهیلی زاده اشتیاق من را دید شخصیت سامان را به من پیشنهاد داد که جز کاراکتر های محوری قصه بود .
پوریا پور سرخ بازیگر نقش بهزاد تصریح کرد: یکی از بهترین پشت صحنه ها را در کنار عوامل سریال "دختران حوا" گذراندم و بسیار خوشحالم که با وجود سریال هایی که از کانال های ماهواره ای پخش می شود دختران حوا توانست مخاطبان خودش را جذب کند.
یکتا ناصر بازیگر بیان کرد: کارهایی برای بازیگری انتخاب می کنم که خوب باشد و احساس کنم که در آن نقش مفید هستم به نظر من کارهای تلویزیونی بهتر از کارهای سینمایی است چرا که شاید در ساخت سریال زحمت بیشتری کشیده می شود .

وی افزود: هیچ پیشنهاد برای حضور در فیلم های سي و يكمین جشنواره فیلم فجر نداشتم باید کار کارشناسی صورت بگیرد چراکه سینمای ما به این شکل است.

ناصر تصریح کرد: دلیل این که چرا حضور در فیلم های جشنواره به من پیشنهاد نشده باید به من گفته شود .

نازنین کریمی بازیگر نقش گیلدا گفت: مدت 6 ماهی همکاری من با سهیلی زاده به مانند تجربه دوباره دانشگاه بود .

وی افزود: تا زمانی که به صورت حرفه ای در مقابل دوربین قرار نگیری امکان کسب تجربه نداری و دختران حوا برای من کلاس درس بود و در کنار بازیگران پیشکسوت کار کنم.

ساغر شکوری بازیگر نقش مژگان در سریال "دختران حوا" اظهار داشت: سهیلی زاده برای انتخاب بازیگر فراخوان را منتشر کرد و پس از این که از من تست گرفته شد برای نقش مژگان انتخاب شدم./ص

برچسب ها: دختران حوا ، سریال ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار