عضو کميسيون امنيت ملي گفت: تجربيات گذشته ثابت کرده است که اطلاعات محرمانه ايران در اختيار دشمنان نظام و ملت قرار گرفته لذا بازديد از پارچين قابل قبول نيست.

"محمد‍ صالح جوکار" نماينده مردم يزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات "آمانو" رئيس سازمان انرژي اتمي مبني بر اين که نسبت به صلح آميز بودن برنامه هسته‌اي ايران ترديد دارد، گفت: براي جامعه جهاني روشن و واضح است که موضوع هسته‌اي کاملا سياسي بوده و غرب به واسطه اين موضوع اهداف سياسي خود را دنبال مي‌کند.
 
وي در ادامه با بيان اين‌که همواره قبل از مذاکرات يک موضوع از جانب غرب و يا آژانس مطرح مي‌شود، اظهار داشت: اراده غرب بر حل موضوع هسته‌اي قرار ندارد چرا که آن‌ها مي‌خواهند ايران در معادلات بين المللي سياست‌هاي آن‌ها را دنبال کند برهمين اساس مذاکرات تاکنون به نتيجه‌اي نرسيده است.
 
عضو کميسيون امنيت ملي تاکيد کرد: اراده محکمي در غرب براي پيش‌بردن مذاکرات وجود ندارد و نمي‌توان تصميم جدي را اتخاذ کنند چرا که خود را در اختيار لابي‌هاي صهيونيستي قرار داده و صهيونيست‌ها هستند که جريان غرب و آمريکا را مديريت مي‌کنند.
 
وي با بيان اين که غرب بايد حقوق ملت ايران را به رسميت بشناسد، تصريح کرد: غرب به روشني مي‌داند که فعاليت ايران در چهارچوب مقررات "NPT" بوده و همواره فعاليت‌هاي هسته‌اي زير نظر آژانس صورت گرفته است چرا که ايران بيشترين بازديدها را از جانب ماموران آژانس داشته است.
 
نماينده مردم يزد و صدوق با بيان اين که بازديد از پارچين از بحث‌هاي انحرافي است، بيان داشت: امکان بازديد از پارچين وجود ندارد چرا که تجربه گذشته ثابت کرده است که اطلاعات محرمانه ايران در آژانس توسط برخي افراد در اختيار دشمنان ملت و نظام قرار گرفته است که اين امر حرفه‌اي نبوده و قابل قبول نيست.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پارچین ، بازدید ، آژانس ، جوکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار