منصور قنبرزاده گفت: در جلسه مجمع فدراسیون پس از انتخاب بهروان به عنوان سرپرست سازمان لیگ به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردم و به کفاشیان اعلام کردم که بهروان را با تصمیم اشتباهش تخریب شخصيتي نکند.

منصور قنبرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من به کفاشیان در جلسه مجمع فدراسیون فوتبال گفتم که راهکار قانونی برای بازنشسته بودن بهروان بیاندیشند و به مانند خودش از سازمان بازرسی کل کشور مجوز قانونی برای بهروان بگیرند که این کار را انجام نداد.

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران در ادامه بیان داشت: علاوه بر این به کفاشیان پیشنهاد دادم که به تصویب نهایی اساسنامه فدراسیون فوتبال مجوز فعالیت بهروان را به عنوان رییس سازمان لیگ بگیرد که به نظر می رسد موفق به انجام این کار هم نشده است.

قنبرزاده تصریح کرد: در مجمع فدراسیون فوتبال به بهروان گفتم که به خاطر غیرقانونی بودن تصميمات، جلسه را ترک کردم در آینده قانون همه چیز را مشخص خواهد کرد.

وی عنوان کرد: به هر حال نباید با بهروان به این صورت برخورد می شد. وی قربانی این قضیه شد.

مدیر عامل تیم فوتبال نفت تهران گفت: برطبق مقررات، مجمع فدراسیون فوتبال باید هرچه سریعتر تشکیل شود تا مسئولیت تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ قانونی شود.

وی درباره عملکرد بهروان در سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: بهروان عملکرد فنی خوبی داشت. صداقت در گفتارش مشهود بود. فشارهای بیرونی در تصمیمات فدراسیون فوتبال به خصوص سازمان لیگ تاثیرگذار بود و آنها مجبور بودند که آن تصمیمات را اجرا کنند.

قنبرزاده تصریح کرد: تغییر زمان تعدادی از بازیها، تغییر محل بازي ما با پرسپولیس به جای ورزشگاه تختی در ورزشگاه آزادی از جمله نقاط ضعف بهروان در زمان تصدی پست ریاست سازمان لیگ بود.

وی در مورد وضعیت سوشا مکانی گفت: حضور مکانی در تمرینات هم منوط به بخشش ابراهیم زاده است و هم کمیته انضباطی تنبیهات و جرایم انضباطی و مالی برایش در نظر گرفته اند.

 ادامه داد: باشگاه نفت تهران اصول اخلاقی سرلوحه کارهايشان است. همچنين ما مسائل فرهنگی و اجتماعی را فدای نتیجه نخواهیم کرد. اگر سوشا مکانی تغییر رفتار نداده باشد دیگر از وی استفاده نخواهیم کرد.

قنبرزاده درباره اولتیماتوم داده شده به منصور ابراهیم زاده گفت: ما در زمانی که تیممان در بازی پیوسته شکست می خورد اولتیماتومی به ابراهیم زاده ندادیم. در حال حاضر با چند نتیجه، تصمیمات عجولانه نخواهیم گرفت.

وی تصریح کرد: ابراهیم زاده مربی شناخته شده و با کارنامه ای است. وی از لحاظ فنی و اخلاقی یکی از بهترین مربیان ایرانی است که در فهرست بهترین مربیان جهانی قرارگرفت. در مجموع رضایت کاملی از ابراهیم زاده داریم و حتی تصمیم داریم که قراردادش را برای فصل بعد تمدید کنیم.

مدير عامل تيم فوتبال نفت تهران خاطر نشان کرد: با رفع مصدومیت چند بازیکن اصلی مان و اضافه شدن چند بازیکن خوب به ترکیب تیممان به تدریج روند رو به رشدی در لیگ برتر پیدا می کنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار