مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: اولین گردهمایی نمایندگان باشگاه پرسپولیس در سراسر کشور امروز برگزار مي شود و قرار است از امروز 30 نمايندگي پرسپوليس در کشور افتتاح شود.

به گزارش  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس مطبوعاتي مسئولان باشگاه پرسپوليس، محمد رویانیان اظهار داشت: اولین جلسه گردهمایی نمایندگان باشگاه در سراسر کشور امروز در باشگاه پرسپولیس برگزار شد، از امروز 30 نمایندگی پرسپولیس در سراسر کشور افتتحاح و مشغول به کار خواهند شد که این اولین مرحله شبکه نمایندگان پرسپولیس است که قرار است در 3 بخش فرهنگی، ورزشی و اقتصادی کار کنند.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس افزود: عمده فعالیت نمایندگان ما در استانها در بخش پایه خواهد بود و نمایندگان ما کارها را در استانها مدیریت خواهند کرد البته آنها در بخش فرهنگی و اقتصادی هم فعال خواهند بود.

وی در ادامه گفت: عمر مدیریت در باشگاه پرسپولیس کوتاه است اما اميدوارم با کمک خدا، عمر مدیریت در این باشگاه بلندتر شود؛ امیدورام هر مدیر دیگری هم که به پرسپولیس بیاید، همین راه را طی کند مدیر عامل می رود اما سیستم مدیریت باید درست شود به جای اینکه مدیران عامل، رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ را عوض کنیم، بهتر است سیستم مدیریت و برنامه ریزی را درست کنیم یعنی به جای اینکه رویانیان را برکنار کنیم، سیستم مدیریت و برنامه ریزی مان را درست کنیم تا خیال هواداران و طرفداران تیم ها از آینده تیم شان راحت باشد؛ مطمئن باشید که رویانیان بدهی روی دست مدیر عامل نخواهد گذاشت و سعی من این است که پرسپولیس را درست کنم.

رويانيان افزود: مهدی تاج یکی از مدیران با آتیه بود. وی زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و کارنامه بسیار خوبی داشت و ما هم از این بابت که تاج را از دست دادیم، خیلی ناراحت هستیم.

مدير عامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: چند هفته ای است که به مدیران استقلال و پرسپولیس در استادیوم ها بی احترامی می شود و خیلی از این موضوع ناراحت هستم. من هیچ وقت کار آنها را تأیید نمی کنم. متأسفانه فرهنگ بسیار بدی در ورزشگاه های ما ایجاد شده که باید اصلاح شود. من هم  از این شرایط خیلی ناراحت هستم و امیدوارم در هفته های آینده این مشکلات تمام شود.

وی در جواب خبرنگاری که پرسید گویا علی کریمی از عدم پرداخت مطالباتش ناراحت شده، گفت: من تو را دوست داشتم و نباید این سوال را می پرسیدی؛ من هنوز نشنیده ام که علی کریمی چه گفته و چه خواسته ای داشته و هنوز نشنیده ام که صحبت خاصی کرده باشد.

علی کریمی از بزرگان فوتبال ما است و فکر نمی کنم به خاطر مسائل مالی ناراحت باشد. گفته بودم که بعضی از خبرنگاران ورزشی تیم را به حاشیه می برند و منظورم همین مسائل بود. در جلسه مطبوعاتی ستاد سوخت دعا کردم که خدا ما را از دست خبرنگاران ورزشی نجات دهد و منظور من همین بود چون برخی از خبرنگاران ورزشی حاشیه درست می کنند.

رویانیان در پایان گفت: کی روش با یکی از رسانه های بیگانه مصاحبه کرده و در مورد پرسپولیس حرف هایی زده بود. او در زمانی مصاحبه کرد که ایام سوگواری امام حسین(ع) بود و به احترام این ایام جواب کی روش را نمی دهیم اما کارش درست نبود چون با یکی از شبکه های بیگانه مصاحبه کرده بود. فکر نکنم در مورد پرسپولیس چیزی گفته باشد اما اگر چیزی هم گفته باشد به احترام این ایام حرفی نمی زنیم./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار