نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی به اهمیت نقد واقع‌بینانه و منصفانه عملکرد دولت در روزهای پیش‌رو تاکید کرد.

موید حسینی‌‌صدر در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین انتقادهایی که عده‌ای به دولت نهم و دهم وارد می‌دانند این است که برخی انتصابات به بعضی پست‌ها نادرست بود در حالی که انتظار وجود داشت افراد مناسب‌تری به پست‌های کلیدی انتخاب شود.

وی ادامه داد: برای پست‌های کلیدی و مشاغل حساس باید افراد مناسب‌تری انتخاب شود تا در پیشبرد روند جاری کشور هیچ‌گونه اخلالی ایجاد نشده و مشکلات و موانع موجود نیز یکی پس از دیگری رفع شود که این مهم در سایه تخصص، درایت و کاردانی فرد مسئول امکان‌‌‌‌پذیر است.

حسینی‌صدر برخی برخوردها را در این دوره نادرست دانست و افزود: این مسئله نیز یکی از مهم‌ترین انتقادهای وارد بر دولت است که امیدوار هستیم در روزهای باقی‌مانده از خدمت دولت دهم این مسائل پیش نیامده و این روند تکرار نشود چرا که در اتحاد و همدلی به معنای واقعی کلمه خدشه وارد می‌شود.

حسینی‌صدر به اهمیت نقد واقع‌بینانه و منصفانه عملکرد دولت در روزهای پیش‌رو تاکید کرد و افزود: باید منتخبان مردم در مجلس شورای اسلامی، کارشناسان، رسانه‌های جمعی و در نهایت اقشار مختلف مردم از عملکرد و فعالیت‌های دولت توصیف واقع‌بینانه‌ای ارائه دهند و نقاط ضعف در کنار عملکرد درخشان منعکس شود.

وی اضافه کرد: اگر موقعیت کشور عملکرد و فعالیت مسئولان به شکل درست و مطابق با واقعیت مورد بررسی قرار گیرد نتیجه مطلوب‌تر و مطابق با واقعیت به دست می‌آید و منجر به این می‌شود حرکت‌های بعدی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درست‌تر بوده و منطبق با مقتضیات زمان و شرایط داخلی و خارجی کشور انجام بگیرد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی ارزیابی صحیح و دور از غرض‌ورزی را یکی از عوامل مؤثر در پیشرفت کشورمان دانست و اظهار داشت: باید همه اقشار جامعه و تحلیل‌گران چنین رویکردی را در پیش بگیرند چرا که در این صورت پیشرفت و تعالی کشورمان تضمین می‌شود./س

برچسب ها: نقد ، خوی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.