محمدرضا باهنر عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام در گفتگويي تفصيلي با باشگاه خبرنگاران ناگفته‌هايي را از ائتلاف آبادگران در سال 84 بيان مي‌کند.

محمدرضا باهنر دبيركل جامعه اسلامي مهندسين در گفتگویی تفصیلی با باشگاه خبرنگاران به سوالات خبرنگاران ما درباره موضوعات مختلفی از جمله ائتلاف آبادگران در سال84، نقاط ضعف و قوت ائتلاف 1+2، جلسات ماهانه ناطق نوري با استانداران خود، انتخابات آزاد، برنامه‌هاي انتخاباتي جبهه پيروان خط امام و رهبري و ... پاسخ داد.

در ادامه بخش‌هایی از این مصاحبه را که به زودی متن کامل آن منتشر خواهد شد را مي‌خوانيد:


*ناطق‌نوري آمادگي حضور در انتخابات را ندارد.

*اتفاقاتي که در سال 84 افتاد اتفاقات خوب و مطلوبي براي اصولگرايان نبود.

*اوج استفاده از کليد واژه "انتخابات آزاد" در فتنه 88 بود، آنان يک کليد واژه راه انداختند و به نام تخلف توهمي ايجاد کردند.


*ناگفته‌هاي باهنر از ائتلاف آبادگران

*بعد از سال 76 نيروهاي اصولگرا تجمعاتي را با يکديگر تشکيل دادند و ما کار تشکيلاتي‌مان را تحت عنوان آبادگران براي شوراي اسلامي دوره دوم آغاز کرديم،‌ البته دوره اول شوراهاي شهر دست اصلاح‌طلبان بود و آنان نتوانستند آزمون مديريتي موفقي را از خود بر جاي بگذارند، اصلاح طلبان در شوراي اول آنچنان با يکديگر اختلاف و نزاع کردند که دولت اصلاحات شوراي شهر اصلاح‌طلب را منحل اعلام کرد، حافظه تاريخي فعالان سياسي اين مسئله را به خوبي به ياد دارد که شوراي شهر تهران در اواخر دوره خود آن هم نه توسط گروه رقيب بلکه توسط دولت اصلاحات منحل شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار